Projectassistent

Nieuw

Functie omschrijving

Nijmegen blijft groeien. In Nijmegen-Noord wordt een nieuw stadsdeel gebouwd. Er zullen daar in totaal circa 12.000 woningen en diverse (centrum)voorzieningen worden gerealiseerd. We zijn nu ongeveer halverwege: de komende jaren moeten er nog circa 5.000 woningen worden gebouwd. Maar ook na de realisatie van de Waalsprong groeit Nijmegen verder. In het Waalfront, het stationsgebied, rond station Goffert en in de gebieden Winkelsteeg en Dukenburg zullen de komende jaren nog veel woningen en andere functies worden ontwikkeld en gerealiseerd. Ondertussen moet ook het ‘gewone’ werk doorgaan: het realiseren van verschillende projecten in de openbare ruimte, zoals de aanleg van wegen, parken, (snel)fietsroutes, pleinen, of de vervanging van riolering. Ook werken we aan projecten in het Sociale Domein.

Als Projectassistent werk je mee aan de projectbeheersing van één of meerdere projecten in de openbare ruimte.

Werkzaamheden

  • Je werkt nauw samen met projectleiders en onderhoudt contact met alle betrokkenen, zodat de projecten gestructureerd en soepel verlopen;
  • Je verzamelt, beheert, bewerkt en verwerkt projectinformatie;
  • Je organiseert en assisteert bij in- en externe projectoverleggen/bewonersavonden en verzorgt of regelt de verslaglegging hiervan;
  • Je bewaakt de voortgang van gemaakte afspraken en actiepuntenlijsten en verzorgt het agendabeheer;
  • Je vraagt in opdracht van de projectleider offertes aan en toetst deze aan de projectkader, verzorgt de administratie van alle beheersaspecten en de opdrachtverlening aan derden;
  • Je ondersteunt de projectleider bij het opstellen van projectrapportages- en evaluaties.;
  • Je zorgt dat alle relevante administratie op een correcte wijze in archiefsysteem CorsaNxT komt.

Functie eisen

  • Aantoonbaar MBO opleiding;
  • Je hebt aantoonbaar minimaal 2 jaar recente (sinds 2018) kennis van en ervaring met het
  • werken met geautomatiseerde systemen en kantoorautomatisering;
  • Je hebt aantoonbaar minimaal 2 jaar recente (sinds 2018) werkervaring met het bieden van projectmatige en administratieve ondersteuning;
  • Je bent flexibel in je werktijden. Dat betekent dat je ook, in de avonduren beschikbaar moet zijn voor, veelal vooraf ingeplande, bijvoorbeeld informatieavonden.
  • Ervaring met het werken in projecten in het ruimtelijk domein;
  • Ervaring met CorsaNxT;

Competenties

  • Je communiceert makkelijk en correct met alle partijen, zowel in- als extern;
  • Je hebt een flexibele instelling; sommige projecten zijn complex en de organisatie is continu in beweging. Je beweegt mee, schakelt snel en ziet wat moet gebeuren. Je bent hierin pro- actief en doet wat nodig is; Je werkt rustig, gestructureerd en stressbestending in een turbulente omgeving.
  • Door je kennis, kunde, ervaring en drive kan je projectleiders in diverse projecten administratief ondersteunen en, onder verantwoordelijkheid van die projectleiders, zelfstandig taken en werkzaamheden uitvoeren.

Extra info

  • Startdatum 13-12-2021
  • Einddatum 30-11-2022
  • Optie tot verlenging 4 x 6 maanden
  • Uren per week 32- 36

Locatie

Nijmegen

Publicatiedatum

18.11.2021

Publicatie eindigt

30.11.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.