P&O adviseur Medior (Personeel & Arbeid / Human Resource Management)

Nieuw

Werkzaamheden

  • Gevraagd en ongevraagd adviseren van het management ten aanzien van allround vraagstukken op het gebied van Personeel en Organisatie.
  • Advisering over & inzet op de thema's uit de HR agenda zoals verzuim, duurzame inzetbaarheid, inclusie etc.
  • Advisering over & inzet op complexe casuïstiek op het gebied van verzuim, disfunctioneren, integriteit etc.
  • Analyseren (en waar nodig opstellen) van managementinformatie op het gebied van P&O.
  • Coachen van het management ten behoeve van management development.

De opdrachtgever(s)

De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.

Functie eisen

  • minimaal over HBO werk- en denkniveau.
  • in het bezit van een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van Personeel & Arbeid / Human Resource Management.
  • Geef aan in maximaal 1 A4 waarom je het meest geschikt bent voor deze opdracht
  • minimaal 7 jaar werkervaring in de functie van P&O adviseur / HR Businesspartner bij grote gemeentes / overheidsorganisaties
  • ervaring met gedeconcentreerd werken (werkzaam op verschillende locaties dichtbij het management).
  • in de afgelopen 2 jaar minimaal 6 maanden werkervaring binnen de gemeente Amsterdam
  • een goed netwerk binnen de gemeente Amsterdam & kennis van de gemeentelijke organisatie Amsterdam.
  • werkervaring als HR / P&O adviseur met een organisatieonderdeel van een buitendienst.

Extra info

• Startdatum: z.s.m.
• Einddatum: 16-04-2021
• Werklocatie: Jacob Bontiusplaats, 11, 1018LL, AMSTERDAM
• Aantal fte: 0,45
• Aantal uren per week: 12-16
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

11.10.2020

Publicatie eindigt

17.10.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.