Allround medewerker Burgerzaken

Nieuw

Functie omschrijving

  • Het verrichten van alle voorkomende balie werkzaamheden, zoals het aanvragen en uitreiken van reisdocumenten en rijbewijzen, uittreksels BRP en afschriften burgerlijke stand, verklaring omtrent het gedrag (VOG), opmaken kas.
  • Het behandelen van 1e vestiging vanuit het buitenland;
  • Het behandelen van adresonderzoeken
  • Het behandelen van aanvragen briefadres

De opdrachtgever(s)

We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Functie eisen

  • Aantoonbare kennis van de wet BRP opgedaan door relevante werkervaring of een cursus;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als medewerker Burgerzaken.
  • Een afgeronde vakopleiding BOBZ
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als allround medewerker Burgerzaken
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact bij een gemeente

Competenties

  • Klantgericht;
  • Nauwkeurig;
  • Stressbestendig;
  • Enthousiast;
  • Proactief;
  • Flexibel;
  • Resultaatgericht;
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Doortastend;

Extra info

  • Duur 3 maanden
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 28-32
  • Start Zo spoedig mogelijk

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 5 juni van 15.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 2 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Soest

Publicatiedatum

25.05.2023

Publicatie eindigt

31.05.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.