P&O adviseur

Nieuw

Functie omschrijving

Accounthouder/ sr adviseur P & O

Werkzaamheden

Taken van de P&O adviseur zijn onder meer:
  • Zelfstandig adviseren en ondersteunen van het management lijnmanagement bij allround P&O gerelateerde vraagstukken en toepassing van diverse P&O instrumenten en beleid, waaronder arbeidsvoorwaarden en rechtspositie;
  • Inzet op de thema's uit de HR agenda zoals (persoonlijk) leiderschap, lerende organisatie en verzuim.
  • Inzet op complexe casuïstiek op het gebied van verzuim, disfunctioneren, integriteit etc.;
  • Analyseren (en waar nodig opstellen) van managementinformatie op het gebied van P&O.

De opdrachtgever(s)

De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad.

Functie eisen

  • minimaal over HBO werk- en denkniveau
  • in het bezit van een minimaal afgeronde HBO Bacheloropleiding
  • minimaal 5 jaarwerkervaring als P&O adviseur /P&O projectleider/HR manager met de focus op het ontwikkelen en professionaliseren van HR teams
  • aantoonbare ervaring binnen een 150.000 + gemeente of het Rijk op een HR gerelateerde opdracht
  • aantoonbare ervaring met verandermanagement
  • aantoonbare ervaring als organisatie/teamcoach met talentenschouw.

Wensen

  • in afgelopen 2 jaar minimaal 6 maanden werkervaring binnen de gemeente Amsterdam
  • een goed netwerk binnen de gemeente Amsterdam en kennis van de gemeentelijke organisatie
  • Goed netwerk buiten de gemeente Amsterdam en de kandidaat geeft in cv specifiek toe hoe zijn/haar netwerk bij kan dragen aan het succesvol invullen van de functie

Extra info

• Startdatum: z.s.m.
• Einddatum: Eind augustus 2020
• Werklocatie: Weesperplein 8
• Aantal fte: 1
• Aantal uren per week: 24-32
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

20.05.2020

Publicatie eindigt

30.05.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.