Kwartiermaker en opdrachtnemer 1 loket (Dienstverlening & Facilitair)

Nieuw

Functie omschrijving

De provincie Noord- Brabant werkt samen met andere partners aan een provincie waar het fijn, veilig en gezond leven is, een Brabant dat concurrerend en ondernemend is; een levendig Brabant.

Binnen de provinciale organisatie zorgt het programma Facilitaire Dienstverlening daarin dagelijks voor een gastvrije en professionele dienstverlening. Zij staan klaar om het werken aan de provinciale maatschappelijke opdracht zo goed mogelijk te laten verlopen. Het zijn ‘mogelijkmakers’.

Eén van de ambities voor 2021 is het ontwikkelen en realiseren van 1 loket. Eerst met een stevige basis voor alle facilitaire onderdelen, maar ook met mogelijkheden om dit uit te bereiden met andere bedrijfsvoeringstaken.

Werkzaamheden

Voor het ontwikkelen en vormgeven van de Front-office zoeken we een opdrachtnemer en kwartiermaker. Je geeft enerzijds vorm aan de ontwikkeling van het 1 loket en de bredere inbedding in de organisatie samen met andere bedrijfsvoeringsprogramma’s. En anderzijds geef je leiding aan de vorming en ontwikkeling van het nieuw front-office team. Samen met andere opdrachtnemers binnen het programma geef je in het managementteam uitvoering aan doorontwikkeling van het programma.

We zijn op zoek naar een echte facilitaire innovator, met ruime ervaring in het werken in een provinciale organisatie op het gebied van businesspartnerschap, veranderopgaven op facilitair gebied en het leidinggeven aan een front-office team. Je bent verantwoordelijk voor de growing en going concern.

Je maakt onderdeel uit van het managementteam van het programma facilitaire dienstverlening en legt verantwoording af aan de programmamanager Facilitaire Dienstverlening.

Omschrijving kandiaat

  • Hbo-kennis en ruime ervaring op het gebied van facilitaire dienstverlening, bij verschillende soorten organisaties, waarvan in ieder geval met facilitaire opdrachten bij een provinciale overheid;
  • Ervaring met leidinggeven aan een front-office team;
  • Ervaring met businesspartnerschap in overheidsland;
  • Ervaring met facilitaire management en projectleiding in tijden van Corona bij een overheid;
  • Innovatief, doortastend, oplossingsgericht;
  • Verbindend, zelfstandig en ondernemend;
  • Stelt waar nodig bestaande werkwijzen ter discussie en komt met en geeft uitvoering aan verbeteringen.

Functie eisen

  • beschikt over ruime werkervaring in facilitaire dienstverlening (bij voorkeur een organisatie met min. 1000 fte). Bij voorkeur ook ervaring in facilitair management en projectleiding in crisissituaties als bv. Corona. Je beschikt over voldoende senioriteit en kunt zelfstandig een goed product opleveren en kan buiten de bestaande kaders denken, nieuwe wegen zien, en dat vanuit en in de verbinding met de dagelijkse werkvloer. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime ervaring met businesspartnerschap in organisaties, bij voorkeur provinciaal. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime ervaring met leidinggeven aan een facilitair team, bij voorkeur een front-office team in een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit CV.
  • beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van facilitaire dienstverlening. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime werkervaring in facilitaire dienstverlening en businesspartnerschap met aantoonbare zelfstandigheid en senioriteit in overheidsland, bij voorkeur provinciaal. Je hebt ervaring met businesspartnerschap in overheidsorganisaties. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikbaar (36 uur) van december 2020 tot 30 november 2021. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime werkervaring in facilitaire dienstverlening (bij voorkeur een organisatie met min. 1000 fte). Bij voorkeur ook ervaring in facilitair management en projectleiding in crisissituaties als bv. Corona. Je beschikt over voldoende senioriteit en kunt zelfstandig een goed product opleveren en kan buiten de bestaande kaders denken, nieuwe wegen zien, en dat vanuit en in de verbinding met de dagelijkse werkvloer. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime ervaring met businesspartnerschap in organisaties, bij voorkeur provinciaal. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime ervaring met leidinggeven aan een facilitair team, bij voorkeur een front-office team in een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit CV.
  • beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van facilitaire dienstverlening. Dit blijkt uit het CV.

Extra info

Van 1-12-2020 t/m 30-11-2021 | Optie verlenging: 2 x 6 maanden | Standplaats: 's-Hertogenbosch | Dienstverlening & Facilitair | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1

Locatie

's-Hertogenbosch

Publicatiedatum

18.10.2020

Publicatie eindigt

27.10.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.