Vastgoedmanager

Nieuw

Functie omschrijving

Algemene omschrijving
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke Vastgoedmanager. Wij zijn op zoek iemand die zelfstandig en proactief opereert. In deze dynamische functie ga je de gemeentelijk vastgoed beheren en exploiteren. Als vastgoedmanager ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel huurders als collega’s.

Samen met de technisch beheerder ben je ook verantwoordelijk voor het planmatig onderhoud én het klachtenonderhoud.
Je maakt onderdeel uit van een accountteam die de eigenaarsrol vervult.

Werkzaamheden

Specifieke taken en verantwoordelijkheden
1. Bewaken van de lopende huurovereenkomsten.
2. Overleg met huurders en gebruikers.
3. Indexeren/ actualiseren huurovereenkomsten.
4. Het initiëren van verhuur- en verkoopactiviteiten.
5. Opmaken huur-, erfpacht en koopovereenkomsten.
6. Overleg met accountteam over onderhoud en administratie.
7. Bewaken procedures.
8. Controle op kosten en baten. Servicekostenafrekening. Doorbelastingen.
9. Schrijven voorstellen

De opdrachtgever(s)

Gemeente Hilversum, een uitdagende werkgever in de Mediastad in het groen
De gemeente Hilversum luistert aandachtig naar de vraagstukken die haar burgers, bezoekers en bedrijven aan de orde stellen. We zoeken actief de dialoog op met onze inwoners en partners. We helpen hen om oplossingen te vinden. Soms door in coproductie samen te werken. En soms door de regie te voeren. Zo werken we aan een zelfredzame samenleving. Die samenleving verandert echter steeds sneller. Van ons wordt verwacht dat wij effectief en tijdig kunnen inspringen op nieuwe eisen en wensen.

Hiervoor hebben we een netwerkorganisatie gebouwd. Daarin werken ruim 600 collega’s aan wat er nodig is voor en in Hilversum. Dat zijn collega's die hun maatschappelijke betrokkenheid en ambitie kunnen omzetten naar concrete resultaten, waar de stad verder mee kan. Het zijn collega's die bereid zijn om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden. Die anderen - binnen en buiten de organisatie - stimuleren en helpen om hetzelfde te doen. Collega's die flexibiliteit tonen in houding en gedrag. Die denken en handelen vanuit zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid. Collega’s die politiek sensitief zijn, inzicht hebben in de processen en hun eigen rol binnen een politiek bestuurlijke omgeving.

Onze kernwaarden: klantgericht werken, initiatief nemen, samenwerken en samenlevingsgericht werken. De rode draad is dat we ons blijven ontwikkelen. Dan zijn we nu, maar ook in de toekomst, toegerust voor de (nieuwe) taken waar we als gemeente voor staan.

Functie eisen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het beheer en exploitatie van vastgoed in de afgelopen 10 jaar.
  • Minimaal 4 jaar antoonbare werkervaring binnen een politiek bestuurlijke omgeving in de afgelopen 10 jaar
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring bij een commercieel vastgoedbeheerder of -belegger in de afgelopen 10 jaar

Competenties

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Zakelijke instelling;
  • Zelfstandig;
  • Sterk in plannen & organiseren;
  • Oplossingsgericht denken;
  • Samenwerkingsgericht.

Extra info

  • Duur 6 maanden
  • Optie tot verlenging 2 maal 3 maanden
  • Uren per week 24
  • Start 20 juni 2023

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 31 mei 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Hilversum

Publicatiedatum

26.05.2023

Publicatie eindigt

29.05.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.