Junior Facilitair Specialist

Nieuw

Functie omschrijving

Binnen het team Facilitaire Zaken zoeken we een junior facilitair specialist met kennis van het vak en eveneens over een hoge mate van zelfredzaamheid beschikt

Werkzaamheden

Hoofdtaken

  • Is operationeel verantwoordelijk voor de dagelijkse uitvoering van de facilitaire contracten (met name binnen het cluster Gebouwbeheer)
  • Regievoerder en beheerder van kleine facilitaire contracten en/of aanverwante projecten en verleent ondersteunende werkzaamheden aan de facilitair specialisten.
  • Draagt zorg voor een actuele en correcte administratie zodat de contracten goed beheerd en uitgevoerd worden
  • Fungeert in de regierol als aanspreekpunt voor de interne klant, alle meldingen, voor deze specifieke clusters, vanuit Topdesk worden door jou beoordeelt en behandelt.
  • Fungeert als operationeel aanspreek punt voor externe partijen.
  • Controleert werkzaamheden, deadlines en ziet toe op het nakomen van gemaakte afspraken
  • Werkt intensief samen met de collega’s op de afdeling, is de spil tussen de verschillende contractmanagers, huismeesters en servicedesks

Specialisatie

  • Werkt o.a. Voor het cluster gebouwbeheer. Binnen dit cluster zorg je voor de operationele aansturing van leveranciers en afhandeling van de meldingen.
  • Draagt bij aan het verder samenstellen updaten van gebouwdossiers
  • Is onderdeel van het cluster Gebouwbeheer. Binnen dit cluster zorg je voor de eerste opvolging van de Topdesk meldingen en zorgt voor interne communicatie over werkzaamheden

De opdrachtgever(s)

Als nieuwe collega kom je terecht in team Facilitaire Zaken. Een ervaren facilitair team van ongeveer 25 collega’s bestaande uit o.a. contractmanagers, facilitair specialisten en facilitair servicemedewerkers. Je bent verantwoordelijk voor regievoeren op de operationele dienstverlening van onze leveranciers. Maar ook ben je continu bezig met het verbeteren van de facilitaire diensten die we leveren

Het is een wisselende functie, met een aantal hoofdtaken, binnen een maatschappelijk betrokken organisatie. Als team proberen wij te alle tijden het beleid en dienstverlening te verbeteren en te innoveren. Hoe spelen wij in op toekomstige marktontwikkelingen? Hoe kunnen wij onze dienstverlening nog mooier, beter en/of makkelijker maken voor onze klanten?

Je legt verantwoording af, rapporteert aan de direct leidinggevende. Binnen kaders wordt verwacht dat de je initiatief neemt, zelfstandig kan werken, maar ook verantwoordelijkheid en beslissingen kan nemen.

Functie eisen

  • Beschikt over MBO+/HBO werk- en denk niveau
  • In de afgelopen minimaal 2 jaar ervaring opgedaan in het begeleiden van facilitair/technische projecten
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van FMIS zoals TOP-desk
  • Ervaring met en kundig in het zelfstandig aansturen van leveranciers
  • Mbo-niveau 4/HBO Diploma Facilitair Management/ Bouwkunde
  • Jaren ervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis van en ervaring met projectmatig werken
  • Kennis van en ervaring met TOP-desk

Competenties

  • Je beschikt over analytisch vermogen en bent nieuwsgierig;
  • Je bent een teamspeler, die samen met de rest van het team een mooie prestatie wilt neerzetten.
  • Je bent proactief en klant- en doelgericht;
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen voor de uitdagingen die je gesteld worden, geen uitdaging is jou te gek;

Extra info

  • Aantal uren per week 32 uur
  • Aantal FTE 0,83 FTE
  • Startdatum z.s.m na gunning
  • Einddatum 7 maanden na start
  • Mogelijkheid tot verlenging Ja

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

24.05.2023

Publicatie eindigt

05.06.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.