Teammanager Gemeentelijk Contact Centrum

Nieuw

Functie omschrijving

Als teammanager van het Gemeentelijk Contact Centrum (het GCC) geeft de kandidaat situationeel en coachend leiding aan zo’n 35 medewerkers en 2 coördinatoren. Het GCC is de centrale ingang voor de telefonische en digitale dienstverlening. Naast het beantwoorden van vragen (telefonisch, mail, WhatsApp en social media), verzorgt het GCC ook het doorgeleiden van vragen naar de vakafdelingen, het maken van terugbelverzoeken, het volgen en registeren van het klantcontact en de uitgifte van documenten aan het servicepunt.

De kandidaat vervangt voor een half jaar de teammanager tijdens haar zwangerschapsverlof. In die periode vinden we het meest belangrijk dat het team goed blijft functioneren en samenwerken. Daarnaast moet de dienstverlening natuurlijk goed op pijl blijven. Op onderdelen verwachten we dat de kandidaat bijdraagt aan de lopende ontwikkelingen.

De kandidaat is lid van het managementteam Publieke Dienstverlening waarin ook de manager van de Frontoffice Burgerzaken, de manager van de Backoffice Burgerzaken en het afdelingshoofd vertegenwoordigd zijn.

Omschrijving kandidaat

De kandidaat is een peoplemanager met een hart voor publieke dienstverlening, die het beste haalt uit medewerkers door open communicatie en een motiverende, faciliterende stijl van leidinggeven. De kandidaat krijgt energie van het goed op orde houden van de operationele dienstverlening en op onderdelen verwachten we een bijdrage om de dienstverlening verder te verbeteren.

Functie eisen

  • De kandidaat heeft HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • De kandidaat heeft twee jaar recente kennis en ervaring in het leiding geven aan een operationeel team in de telefonische dienstverlening. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • De kandidaat heeft HBO+/ Academisch werk- en denkniveau. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • De kandidaat heeft minimaal drie jaar recente kennis en ervaring bij een klant contact centrum / servicepunt in de gemeentelijke dienstverlening of soortgelijke overheidsinstantie. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
  • De kandidaat beschikt over een VAR-WUO verklaring uit 2014, 2015 of 2016. Indien de kandidaat deze verklaring niet kan overleggen, ivm start van onderneming of anders, dan stelt de opdrachtgever zich vrij om dit te beoordelen, na een eventuele gunning.

Competenties

De kandidaat is stressbestendig, heeft sterke communicatieve vaardigheden en mensenkennis, leidinggevende kwaliteiten, is een verbinder met open communicatie die ook duidelijkheid en kaders geeft.

Extra info

Van 1-8-2023 t/m 31-1-2024 | Optie verlenging: 1 x 2 maanden | Standplaats: 's-Hertogenbosch | Burger- & Publiekszaken | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1

Locatie

's-Hertogenbosch

Publicatiedatum

08.05.2023

Publicatie eindigt

03.06.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.