Applicatiebeheerder

Nieuw

Functie omschrijving

Als applicatiebeheerder versterkt je het team Applicatiebeheer, welke valt onder de Unit Financiën, Informatiemanagement en Facilitair (FIF). Het team bestaat naast jou uit een groep enthousiaste collega’s die professioneel samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren.
De Regionale Sociale Dienst is met uitdagende projecten bezig, zoals digitale dienstverlening, de inzet van kennissystemen en het digitaliseren van de interne informatievoorziening. Kan jij ons helpen met het realiseren van deze ambitie? Dan is deze functie een interessante uitdaging voor jou!

Werkzaamheden

  • Beheren en onderhouden van alle binnen de RSD voorkomende applicaties.
  • Oplossen van meldingen en incidenten.
  • Geven van instructies en training (gebruikersondersteuning).
  • Plannen van de installatie van nieuwe versies en patches en uitvoeren van de nodige bijbehorende scripts. Dit in samenspraak met gebruikers en ICT service beheer (Regionale ICT Dienst).
  • Je neemt deel aan projecten en hebt hierin een adviserende en/of leidende rol afhankelijk van de complexiteit.
  • Je doet proactief voorstellen voor verbeteringen in stuurinformatie, werkprocessen, procedures, documentatie en werkinstructies.

De opdrachtgever(s)

De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie! De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Functie eisen

  • Minimaal een afgeronde opleiding hbo opleiding op het gebied van ICT;
  • Aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder;
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder binnen een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met gebruikersondersteuning en verbeteringen in werkprocessen, procedures en werkinstructies
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Suite4werk&inkomen
  • Kennis van applicaties Join, Stratech, Key2Financiën, Competensys, snelbalie en SIM, benoem deze duidelijk in het cv
  • Detavast constructie: de kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de initiële duur van de opdracht kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden

Competenties

  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent flexibel ingesteld, stressbestendig en gericht op efficiëntie en professionaliteit

Extra info

  • Duur 6 maanden
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 36 uur
  • Start Zo spoedig mogelijk

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 11 april of donderdag 13 april 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 12 april 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Zeist

Publicatiedatum

28.03.2023

Publicatie eindigt

04.04.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.