HR-medewerker

Nieuw

Functie omschrijving

In verband met zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een tijdelijke vervanging HR-medewerker. Wil jij de gemeente ondersteunen op het gebied van HR én Leren & Ontwikkelen? Lees snel verder.

Het team
De afdeling P&O is volop in ontwikkeling. Je wordt onderdeel van een P&O team (ca. 25 fte), die bestaat uit verschillende disciplines en experts en die samen zorgen voor advisering aan en ondersteuning van de totale organisatie.

Functievereisten
Je bent nauwkeurig en kan overzicht behouden in een hectische omgeving. Daarnaast kun je goed samenwerken en leg je makkelijk verbinding met je collega’s en de stakeholders in de organisatie. Je bent in staat om de basis op orde te brengen en ben je naast flexibel, ook pro actief, verantwoordelijk en innovatief.
Verder vragen wij MBO of HBO werk- en denkniveau en ben je minimaal 24 uur beschikbaar.

Werkzaamheden

In deze afwisselende rol bied je optimale (administratieve) ondersteuning als HR-medewerker binnen de afdeling P&O. In de teams P&O advies en Leren & Ontwikkelen ondersteun je van A tot Z op administratief gebied. Tevens werk je nauw samen en denk je kritisch mee met de HR adviseurs. Om processen beter en efficiënter te laten verlopen is het belangrijk dat jij knelpunten signaleert, zelf een actieplan maakt en uitvoert.

De opdrachtgever(s)

Wij werken samen met de stad. Kijken verder dan wat nu is. Bouwen wat nog niet bestaat.
Wij zetten ons in voor een toekomstbestendige stad. Groen, cultuur, energie en sport zijn voor ons belangrijke thema’s. Wij durven. Wij ondernemen.

Wij gaan voor diversiteit. Wij zetten ons in om een stad en werkomgeving te creëren waar iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. De talenten van nu zijn veelzijdiger dan ooit. Een werkomgeving waar ruimte is voor verschillen is van groot belang voor de aansluiting bij de ontwikkeling in onze stad. Kom het verschil maken!
Arnhem Werkt! Ook voor jou?

Functie eisen

  • Opleiding (minimale opleiding): MBO of HBO werk- en denkniveau;
  • Gevraagde werkervaring: minimaal 2 jaar ervaring in de rol van administratief medewerker/HR-medewerker in een soortgelijke omgeving.
    • Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond in HR.
  • Minimale werkervaring: Minimaal 3 jaar werkervaring als HR-medewerker in een soortgelijke omgeving.
  • Kennis van een leermanagementsysteem.
  • Je kunt goed samenwerken en legt makkelijk verbinding met collega’s en de stakeholders in de organisatie.

Competenties

Je bent in staat om de basis op orde te brengen en ben je naast flexibel, ook pro actief, verantwoordelijk en innovatief.

Extra info

  • Startdatum 24-04-2023
  • Einddatum 24-09-2023
  • Optie tot verlenging Nog niet bekend
  • Uren per week 24

Locatie

Arnhem

Publicatiedatum

22.03.2023

Publicatie eindigt

29.03.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.