Medewerker backoffice Burgerzaken

Nieuw

Functie omschrijving

Voor deze functie zoeken wij iemand met al ervaring met de werkzaamheden die verbonden zijn aan backoffice burgerzaken. Een dienstverlener in hart en nieren. Je houdt je voornamelijk bezig met (balie) werkzaamheden rondom (her)vestigingen, buitenlandse aktes, adresonderzoeken, briefadressen, etc. Je hebt een open en servicegerichte houding en kunt je goed verplaatsen in inwoners en hun diverse achtergronden. Je bent stressbestendig, oplossingsgericht en digitaal vaardig. Je werkt zorgvuldig en spreekt en schrijft correct Nederlands. Je communiceert moeiteloos met klanten en hebt uitstekende sociale vaardigheden. Je bent een teamspeler, maar je hebt tegelijkertijd een zelfstandige werkhouding. Je bent flexibel inzetbaar, waarbij werken op dinsdagavond voor jou geen probleem is.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 65.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze inwoners. Sterker nog, zij zijn vertrekpunt voor al ons denken en handelen. Op allerlei manieren wordt contact gemaakt: Fysiek, via sociale media, telefoon, wijkteams en via de website. Onze dienstverlening is persoonlijk, we luisteren goed en denken mee.

Dit is het team Publiekszaken
Het team Publiekszaken bestaat uit 40 medewerkers verdeeld over een kwaliteitsteam, burgerzaken, het klantcontactcentrum en receptie. We verwachten best veel van je, maar dat doe je uiteraard niet alleen! Je komt te werken in een leuk en gedreven team. Samen met je collega’s werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening waarbij verbinding maken en vertrekken vanuit de ander altijd centraal staat.

Functie eisen

  • Kandidaat is in het bezit van een diploma Basiskennis Burgerzaken van de NVVB Publieksacademie;
  • Aantoonbare werkervaring als Backoffice medewerker Burgerzaken bij een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met (her)vestigingen, buitenlandse aktes, adresonderzoeken, briefadressen;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Backoffice medewerker Burgerzaken bij een gemeentelijke organisatie
  • Kandidaat is beschikbaar per 20 februari 2023 voor 28 uur per week

Competenties

  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Klantgerichtheid
  • Resultaatgerichtheid

Extra info

  • Duur tot 15 augustus 2023
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 28
  • Start Zo spoedig mogelijk

Locatie

Zeist

Publicatiedatum

27.01.2023

Publicatie eindigt

01.02.2023

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.