Projectleider vastgoedontwikkeling

Nieuw

Functie omschrijving

Je stuurt en realiseert projecten in het maatschappelijk vastgoed. Dit doe je zelfstandig maar wel in teamverband. Je staat aan de lat voor het hele proces: van de voorbereiding tot en met de realisatie van de projecten. Je werkt samen met je collega projectleiders, waarmee je de projectportefeuille bespreekt, onze werkwijzen/methoden ontwikkelt, nieuwe ontwikkelingen deelt etc. Daarnaast werk je veel met collega’s uit verschillende vakgebieden en met externe partners binnen je projecten. Je bent voor hen het eerste aanspreekpunt. Over de voortgang van je projecten overleg je met je ambtelijk opdrachtgevers (portefeuillemanager) en je stemt met hem/haar de vervolgacties en bestuurlijke advisering af. Eén van de grootste uitdagingen is het verduurzamen van ons vastgoed. Hiervoor is een routekaart opgesteld die er toe moet leiden dat ons vastgoed in 2050 energieneutraal is.

Werkzaamheden

Voor 24-36 uur per week ben je als ondernemende projectleider Vastgoedontwikkeling (mede) verantwoordelijk voor:

  • opstellen van een projectplan bij de start van het project.
  • leiden en begeleiden van de (bouw)projecten vanaf de definitiefase.
  • doorlopen van eventuele bestemmingsplanprocedures
  • zorgen voor de proces- en contractstrategie en onderhandelingen met o.a. aannemers en adviseurs.
  • beheersen van alle ‘GOTIK-aspecten’ (geld, organisatie, tijd, informatie, kwaliteit).
  • risicomanagement.
  • adviseren van de ambtelijk opdrachtgever en het bestuur.
  • verzorgen van de interne en externe communicatie.

Functie eisen

  • afgeronde HBO of WO opleiding op gebied van Vastgoed, Planalogie, Bouwkunde, Civiele Techniek of vergelijkbaar.
  • minimaal 3 jaar ervaring in projectmanagement binnen het (maatschappelijk) vastgoed.
  • hbo of wo opleidings-, werk- en denkniveau richting Vastgoed, Planologie, Bouwkunde of Civiele Techniek
  • ervaring in projectmanagement binnen het (maatschappelijk) vastgoed
  • Ervaring met politiek/ bestuurlijk krachtenveld
  • Ervaring met het werken binnen gemeenten

Competenties

  • organisatorisch en planmatig werken;
  • resultaatgerichte houding;
  • bruggen kunnen bouwen tussen beleidsafdelingen en vastgoedafdelingen;
  • het kunnen vertalen van beleidsambities naar concrete projecten

Extra info

  • Startdatum 01-03-2023
  • Einddatum 01-09-2023
  • Optie tot verlenging ja
  • Uren per week 24 tot 36

Locatie

Ede

Publicatiedatum

27.01.2023

Publicatie eindigt

08.02.2023

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.