Medewerker frontoffice gemeentewinkel

Nieuw

Functie omschrijving

Als medewerker frontoffice gemeentewinkel ben je lid van het team Gemeentewinkel. Het team bestaat uit 8 medewerkers die zich bezig houden met de frontoffice- en backofficewerkzaamheden van het team.

Je primaire rol is het in behandeling nemen van aanvragen van burgers. Dit doe je aan één van de balies. Daarnaast kan het voorkomen dat je ook werkzaamheden verricht in de backoffice op het gebied van verhuizingen en andere voorkomende werkzaamheden.

In jouw takenpakket valt de intake en afhandeling van producten en diensten op het vakgebied burgerzaken (grotendeels via balie). Hierbij handel je met inachtneming van wet- en regelgeving en gemeentelijk beleid. Wat ook bij de vaste taken bij deze functie hoort is het verrichten van adresonderzoeken, het verstrekken van inlichtingen met betrekking tot de burgerlijke stand en de BRP en het verwerken van mutaties (verhuizingen, naamgebruik, ed) in de BRP.

Als het nodig is, zul jij ook meewerken en meedenken bij het opstellen van (nieuwe) procedures.

Iedereen in het team draagt een steentje bij en is flexibel in het opvangen van de pieken en dalen die horen bij dit werk. Je bent ook bereid om mee te draaien bij de dinsdagavondopenstelling. We zoeken een gastvrije, positieve en oplossingsgerichte collega met een gezonde dosis pit, die graag meedenkt over het verbeteren van het klantcontact naar onze inwoners. Uiteraard ben je beleefd en geduldig en kan je omgaan met moeilijke gesprekken en verbale agressie. Ervaring in het werken bij een gemeente is een pré.

De opdrachtgever(s)

Zó werkt het in De Bilt
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus.

Onze ongeveer 240 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.

Functie eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau op gebied van Burgerzaken;
  • Aantoonbare werkervaring op een afdeling Burgerzaken van een gemeente;
  • Beschikbaar op dinsdagavond wanneer avondopenstelling aan de orde is.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op een afdeling Burgerzaken van een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met Frontoffice werkzaamheden op het gebied van Burgerzaken
  • Aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken

Competenties

  • Je bent een èchte teamplayer;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je bent klantgericht, communicatief sterk, zorgvuldig, flexibel, accuraat, stressbestendig en dienstverlenend ingesteld;
  • Je komt, door jouw wijze van vraagstelling, snel tot de kern van de vraag (de vraag achter de vraag).

Extra info

  • Duur 3 maanden
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 28
  • Start Zo spoedig mogelijk

Locatie

De Bilt

Publicatiedatum

23.09.2022

Publicatie eindigt

27.09.2022

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.