administratief medewerker HRSC

Nieuw

Functie omschrijving

GVB is volop in beweging en daar speelt HR een belangrijke rol in. HR heeft onder andere tot doel beter in te spelen op de behoefte van medewerkers en leidinggevenden volgens het concept van ‘klikken-bellen-afspraak’. Het HR Servicecenter ondersteunt GVB met diensten en producten waardoor de lijnorganisatie zich kan focussen op het zo goed mogelijk bedienen van de reiziger. De afdeling is de spil in de organisatie als het aankomt op alle administratieve instroom, doorstroom en uitstroom processen. Op dit moment zijn we druk met het door ontwikkelen van het HR Servicecenter naar een klantgerichte administratieve backbone en expertisecentrum op het gebied van regelingen.

Werkzaamheden

Als medewerker HRSC maak je deel uit van het HR Servicecenter. In deze functie, waarin je rapporteert aan teammanager HR Servicecenter, bied je ondersteuning bij HR werkzaamheden van managers en medewerkers. Ook ben je samen met jouw collega’s het eerste aanspreekpunt voor vragen van al onze medewerkers. Je werkdag is onder andere gevuld met:
  • wijzigingen uitvoeren in SAP HR en Succesfactors
  • verzorgen van administratieve werkzaamheden voor de in-, door- en uitstroom van medewerkers;
  • informatie en advies geven aan medewerkers, management en collega's van HR over onder andere inhoudelijke procedures, wet en regelgeving, pensioen en cao GVB;
  • controleren van HR gegevens op juistheid en volledigheid;
  • up-to-date houden van de personeelsdossiers van alle medewerkers;
  • opstellen van brieven en rapportages die duidelijk, leesbaar en begrijpelijk zijn.

Behalve de standaard HR werkzaamheden willen we dat je actief meedenkt in HR gerelateerde projecten. Waarbij je continu stilstaat bij uitvoerbaarheid en verbetering van onze diensten en service.

De opdrachtgever(s)

GVB, iedereen in en rond Amsterdam kent ons. Dat is zo gek ook niet, want elke dag vervoeren we meer dan 800.000 mensen. Met een uitgebreid netwerk van tram-, bus- en metrolijnen en veerverbindingen over het IJ zorgt GVB dat alle reizigers veilig, snel en comfortabel op hun plaats van bestemming komen. Door weer en wind, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. GVB staat midden in de Amsterdamse samenleving, met al haar dynamiek en ontwikkelingen, en wil het beste openbaar vervoerbedrijf van Nederland worden. Wij doen er alles aan om dat te bereiken. In de missie, visie en strategie van GVB staat de reiziger centraal en streven wij naar groei van het aantal reizigers en afname van de subsidieafhankelijkheid.

Functie eisen

Graag maken we kennis met servicegerichte en leergierige MBO+ -ers die minimaal drie jaar ervaring met personeelsbeheer en personeels-administratieve werkzaamheden hebben. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten:
  • je hebt kennis van het werken met personeelsinformatiesystemen SAP HR & Succesfactors;
  • je hebt kennis van werken met Microsoft Office pakketten;
  • je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden
  • je hebt een klantgerichte en proactieve benadering;
  • je bent resultaatgericht en neemt initiatief;
  • je bent energiek, flexibel, stressbestendig en kunt omgaan met details;
  • je bent integer, teamgericht, zelfbewust en in het bezit van organisatiesensitiviteit;
  • je bent bereidt voor het werk relevante trainingen en cursussen te volgen.

Extra info

  • Startdatum 1-2-2022
  • Einddatum 30-6-2022
  • Optie tot verlenging ja
  • Aantal uur per week 36,00
  • Aantal posities 1

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

09.01.2022

Publicatie eindigt

17.01.2022

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.