Medewerker Informatiebeheer

Nieuw

Functie omschrijving

  • Wmo-dossiers vanuit Civision overzetten naar Onegov;
  • Afhandelen van interne en externe dossieraanvragen;
  • Meewerken aan project ‘Afsluiting Corsa’;
  • Behandelen meldingen in TopDesk.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 350 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd, wat blijkt uit ons ‘Beste Werkgever’-keurmerk, en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Cluster Informatiebeheer maakt onderdeel uit van het team Informatievoorziening en Automatisering. Cluster IB heeft als doel het zorgdragen voor en kaders scheppen voor het conform wet- en regelgeving ordenen, beheren, bewaren en ontsluiten van gemeentelijke informatie.

Functie eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker informatiebeheer/DIV medewerker bij een gemeente in de afgelopen 4 jaar.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met cloudversie van zaaksysteem Onegov
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met Civision
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met (My)Corsa in de afgelopen 2 jaar
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met TopDesk in de afgelopen 2 jaar
  • Selectiegesprek in de 2e beoordelingsfase

Competenties

- Servicegerichtheid.
- Flexibiliteit.
- Resultaatgerichtheid.
- Accuratesse.

Extra info

  • Duur 12 maanden
  • Optie tot verlenging 1 maal 6 maanden
  • Uren per week 24
  • Start 1 januari 2022

Locatie

Pijnacker-Nootdorp

Publicatiedatum

26.11.2021

Publicatie eindigt

04.12.2021

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.