Meer details
Match criteria
Dienstverband
- ZZP
- Freelance / Interim
Uurtarief
- 40,00
Duur
- 36 uur pw, 6 mnd
Junior allround DIV-medewerker
Nieuw
Functie omschrijving
De afdeling Informatiebeheer bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur & Servicedesk, Applicaties, Basisregistraties en Informatievoorziening. De afdeling Informatiebeheer is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, de geo- en basisregistraties, het projectmanagement & advies en de documentaire informatievoorzieningen.
Voor het team Informatievoorziening (IV) zijn wij op zoek naar een junior allround DIV-medewerker ter ondersteuning van de postregistratie en de archivering van afgehandelde (zaak)dossiers.
Je voert werkzaamheden uit op het gebied van documentaire informatievoorziening, informatiebeheer en archivering. Je houd je bezig met het registreren en beheren van archiefbestanden in het Centraal Archiefsysteem (Join van Decos) en in het zaaksysteem (InProces). Verder hou je je bezig met de archiveren, classificeren en digitaliseren van dossiers uit de gehele organisatie. Daarnaast behandel je zoekopdrachten die binnenkomen via TopDesk.
Voor het team Informatievoorziening (IV) zijn wij op zoek naar een junior allround DIV-medewerker ter ondersteuning van de postregistratie en de archivering van afgehandelde (zaak)dossiers.
Je voert werkzaamheden uit op het gebied van documentaire informatievoorziening, informatiebeheer en archivering. Je houd je bezig met het registreren en beheren van archiefbestanden in het Centraal Archiefsysteem (Join van Decos) en in het zaaksysteem (InProces). Verder hou je je bezig met de archiveren, classificeren en digitaliseren van dossiers uit de gehele organisatie. Daarnaast behandel je zoekopdrachten die binnenkomen via TopDesk.
Omschrijving kandidaat
- Je hebt minimaal een WO opleiding afgerond.
- Je hebt een afgeronde of volgt momenteel een vakgerichte opleiding informatiemanagement.
- Je hebt aantoonbare werkervaring op het vlak van postregistratie en informatieontsluiting.
- Je hebt werkervaring of stage gelopen binnen een gemeente.
- Je hebt theoretische en/of praktische kennis van document en record management systemen en zaakgericht werken.
- Je bent voor minimaal 3 dagen per week fysiek beschikbaar op kantoor voor de verwerking van analoge dossiers.
Functie eisen
- Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde WO opleiding.
- Op CV aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring of stage met de postregistratie en archivering bij een gemeente in de afgelopen 2 jaar.
- Je bent voor minimaal 3 dagen per week fysiek beschikbaar op kantoor voor de verwerking van analoge dossiers.
- Op CV aantoonbare ervaring met een Zaaksysteem InProces en DMS/Join Decos. Met welke systemen heeft de kandidaat gewerkt?
- Je hebt een afgeronde vakgerichte opleiding of volgt momenteel een vakgerichte opleiding informatiemanagement.
Competenties
- Klantgericht
- Resultaatgericht
- Betrouwbaar
- Accuraat
- Communicatief
- Analytisch
- Flexibel
- Stressbestendig
Extra info
Van 3-1-2022 t/m 30-6-2022 | Optie verlenging: 3 x 6 maanden | Standplaats: Amstelveen | Automatisering/ICT/GEO Gis | Uren: 36 per week
Locatie
Amstelveen
Publicatiedatum
26.11.2021
Publicatie eindigt
04.12.2021
Contactpersoon
Lang
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!
Neem contact met ons op
Nog "geen" zelfstandige? Misschien past detacheren dan bij jou?
ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.