Adviseur Bedrijfsvoering Sociaal Domein

Nieuw

Functie omschrijving

In deze 4 maanden ligt de nadruk op van de volgende werkzaamheden:

  1. Vormgeven van integraal proces van financieel beheer binnen het sociaal domein. Informatie over productieontwikkeling beter aansluiten op het begrotingsproces: gezamenlijke periodieke prognoses (bedrijfsvoering SD, inkoop- en contractbeheer regio en financiën), risicoanalyses op het financiële proces. Dit bestaat uit de volgende taken:
    a. De samenwerking tussen financiën, beleid, bedrijfsvoering en uitvoering stimuleren.
    b. Het implementeren van een gezamenlijke werkagenda ten behoeve van de P&C cyclus.
  2. Het maken van (financiële) analyses ten behoeve van het sociaal domein (HBEL).
  3. Het voeren van maandelijkse budgetgesprekken met de budgethouders, beleidsmedewerkers en management.
  4. Het uitvoeren van interne controle en ondersteuning verlenen ten behoeve van de accountantscontrole.

De opdrachtgever(s)

En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Afdeling maatschappelijk beleid
De afdeling maatschappelijk beleid houdt zich bezig met beleid en bedrijfsvoering van alle gemeentelijke taken in het sociaal domein. We werken daarbij intensief samen met de gemeenten in de regio Gooi en Vechtstreek. Onze uitvoeringsorganisatie draagt zorg voor de toegang tot passende ondersteuning voor inwoners van de gemeente Huizen, Blaricum, Laren en Eemnes (HBEL).

Het cluster bedrijfsvoering monitort, controleert en verbetert de dienstverlening en de kwaliteit. De dienstverlening moet op een zo efficiënt mogelijke manier worden uitgevoerd. Hierbij moet een vertaalslag worden gemaakt van (landelijk) beleid naar de gewenste dienstverlening. Tevens geeft het cluster bedrijfsvoering invulling aan het programma “Grip op het sociaal domein”. Ter versterking van het cluster Bedrijfsvoering zoeken we per 6 december een: adviseur bedrijfsvoering sociaal domein (m/v).

Functie eisen

  • Een afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Uiterlijk beschikbaar per 6 december 2021;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Adviseur Bedrijfsvoering
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van budgetgesprekken (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring met het vormgeven én uitvoeren van de (verbijzonderde) interne controle t.b.v. de collegeverklaring (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare kennis van en affiniteit met het financieel beheer sociaal domein (benoem dit duidelijk in het cv)

Competenties

  • Communicatief sterk;
  • Proactief;
  • Resultaatgericht;
  • Omgevingsbewust.

Extra info

  • Duur 4 maanden
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 36
  • Start Z.s.m.

Locatie

Huizen

Publicatiedatum

24.11.2021

Publicatie eindigt

30.11.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.