Teamleider Infra/wegbeheer

Nieuw

Functie omschrijving

De ambtelijke organisatie AA werkt voor de gemeentebesturen van Aalsmeer en Amstelveen. Twee gemeentebesturen, bediend door één ambtelijke organisatie. Onze afdelingen Wijkbeheer en Centrale Beheertaken dragen bij aan een leefbaar milieu en een veilige woon-, werk- en leefomgeving. Dit wordt bereikt door de openbare ruimte en de daarin aanwezige voorzieningen schoon, veilig en fraai te houden.


De openbare ruimte staat volop in de belangstelling. Bewoners en bestuurders verwachten een schone, veilige en nette buitenruimte en een klantgerichte flexibele organisatie. Infrabeheer maakt deel uit van Centrale Beheertaken (CBT) die met in totaal 90 medewerkers ook de taken afvalinzameling, riolering en natuur- en milieueducatie verzorgt. Onze organisatie staat voor kwaliteit, vakkennis, betrokken én enthousiaste medewerkers!

Je geeft leiding aan een team van ca. 20 medewerkers dat zorg draagt voor het dagelijks onderhoud van de infrastructurele voorzieningen in de gemeente Amstelveen en Aalsmeer. Denk hierbij aan rijwegen, voet- en fietspaden, bruggen, speelvoorzieningen, verkeersmiddelen en openbare verlichting. De grote vervangingsprojecten worden verzorgd door de afdeling Projecten & Advies. Een groot deel van het dagelijkse onderhoud in Aalsmeer wordt gedaan door een verbonden partij: Meerlanden. Vanaf 2022 hoeft hier geen toezicht op te worden gehouden, maar vindt er wel afstemming plaats. Je bent samen met de sr. coördinator Infra en de toezichthouders verantwoordelijk voor de uitvoering van onderhoudswerk door eigen personeel en vooral derden.


In deze functie ben je onderdeel van het MT van de afdeling Centrale Beheertaken. Hierin denk je mee over de bedrijfsvoering van de afdeling en ben je betrokken bij de ontwikkelingen binnen de AA-organisatie. Je bent een leidinggevende die zowel de praktische als technische taal spreekt van de medewerkers op de werkvloer. Je bent budgetbeheerder voor de onderhoudscontracten. Daarbij stuur je op financiën, kwaliteit en doorlooptijd. Je rapporteert aan het management en de afdeling financiën inzake de voortgang. Je werkt actief mee aan de verbetering van de bedrijfsvoering en verdere professionalisering van de afdeling door initiatieven te nemen en te zorgen dat deze tot resultaten worden gebracht. Je bent het aanspreekpunt voor bewoners en ondernemers en je bewaakt en implementeert de regelgeving vanuit Arbo, Veiligheid en Milieu.

Omschrijving kandidaat

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding civiele techniek of minimaal Mbo-niveau civiele techniek met aantoonbare ervaring en relevante aanvullende opleidingen binnen het vakgebied.
  • Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring in een vergelijkbare leidinggevende functie.
  • Je hebt kennis van en ervaring met (raam)contracten/RAW systematiek en het is een pré als je ervaring met beeldsystematiek hebt.
  • Je hebt ervaring met infrastructurele voorzieningen (rijwegen, voet- en fietspaden, bruggen, speelvoorzieningen, verkeersmiddelen en openbare verlichting).
  • Je hebt ervaring met het werken bij of voor een gemeente.
  • Je hebt ervaring met inkoop en aanbestedingen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met integraal beheer.
  • Je hebt kennis van en ervaring met gegevensbeheer, assetmanagement en geautomatiseerde systemen.
Onze ideale kandidaat is communicatief vaardig en staat stevig in zijn/haar schoenen richting diverse marktpartijen. Je bent goed in samenwerken, resultaatgericht, besluitvaardig, verantwoordelijk en je staat open voor vernieuwingen.

Functie eisen

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding (niv. 4) in de richting van civiele techniek.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als Teamleider met infrastructurele voorzieningen (rijwegen, voet- en fietspaden, bruggen, speelvoorzieningen, verkeersmiddelen en openbare verlichting) bij een gemeente in de afgelopen 6 jaar
  • Op CV aantoonbaar een afgeronde (bachelor) HBO-opleiding in een technische richting.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met inkoop en aanbestedingen in de afgelopen 3 jaar.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met contracten/RAW systematiek in de afgelopen 6 jaar. Bij welke werkgever(s) heb je deze ervaring opgedaan?

Competenties

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Betrouwbaar
  • Leergierig
  • Luisteren
  • Samenwerken

Extra info

Van 3-1-2022 t/m 30-6-2022 | Optie verlenging: 3 x 6 maanden | Standplaats: Amstelveen | Bouwkunde & Civiele techniek | Uren: 32 per week

Locatie

Amstelveen

Publicatiedatum

07.12.2021

Publicatie eindigt

18.12.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.