2 medewerkers dienstverlening

Nieuw

Functie omschrijving

Jij bent de eerste persoon met wie onze inwoners, ondernemers en organisaties contact hebben, live, telefonisch, per mail of via social media. We streven ernaar om 80% van de vragen direct te beantwoorden. Dat betekent dat jij over veel kennis beschikt. Ook kun je ingezet worden bij de frontoffice van burgerzaken voor afspraken rondom de aanvragen paspoort, rijbewijs en identiteitsbewijzen.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. Op allerlei manieren wordt contact gemaakt: Fysiek, via sociale media, telefoon, wijkteams en via de website. Onze dienstverlening is persoonlijk, we luisteren goed en denken mee.

Functie eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Goede, eigentijdse en klantgerichte beheersing van de Nederlandse taal, aangetoond door een foutloos CV en bondige motivatiebrief voor deze functie.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met burgerzakenbalie werkzaamheden in de afgelopen 3 jaar
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in een callcenteromgeving binnen de overheid in de afgelopen 3 jaar
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een gemeentelijke organisatie

Competenties

  • Flexibel;
  • Nauwkeurig;
  • Samenwerken;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Initiatief;
  • Representatief

Extra info

  • Duur 1x 30 uur tot 31 december 2022 - 1 x 30 uur tot 1 mei 2022
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 30
  • Start z.s.m.

Locatie

Zeist

Publicatiedatum

18.11.2021

Publicatie eindigt

29.11.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.