Medewerker vastgoedbeheer

Nieuw

Functie omschrijving

Weet jij je weg binnen vastgoed en grondzaken?

Voor het team Vastgoed en Grondzaken zijn wij tijdelijk op zoek naar een spin in het web die ons kan ondersteunen in onze veelzijdige dossiers.

Inhoud van je werk:

Als medewerker Vastgoed en Grondzaken ondersteun je in diverse dossiers, van grondtransacties tot verhuur van diverse panden zoals scholen, MFA’s en sportaccommodaties.

Je communiceert op heldere wijze met huurders en gebruikers van panden die de gemeente in beheer heeft. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de verkoop van woningbouw- en bedrijfskavels. Samen met onze jurist behandel jij deze dossiers van A tot Z.

Omschrijving kandiaat

  • Een relevant mbo+ / HBO diploma,
  • Je bent betrokken en gericht op samenwerken
  • Een aantal jaar werkervaring in het werkgebied Vastgoed en Grondzaken bij een overheidsinstelling is een pré;
  • Ervaring met het opstellen van koop-, huur- en bruikleenovereenkomsten;
  • Ervaring in het begeleiden van kopers of huurders.

Je komt te werken op de vierde verdieping in onze toren in Wolvega, met een prachtig uitzicht over de hele gemeente. Op deze verdieping werken de meeste mensen zelfstandig, maar ook veel samen. Er zijn wekelijks overlegmomenten, waarbij we lopende zaken doornemen. In verband met Covid-19 werken we vooral vanuit huis en houden contact met elkaar via Zoom. Samenwerken vinden we belangrijk, dus dat is creatief omgaan met de huidige beperkte mogelijkheden. Maar denk niet dat jij de hele dag op kantoor/thuis zit. Juist vanwege je brede werkgebied kom je nog eens ergens. Zo pak je regelmatig de auto om ter plekke een bepaalde situatie te beoordelen.

Functie eisen

  • Minimaal drie jaar ervaring in het werkgebied vastgoed en grondzaken
    • Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal vijf jaar voldoet.
    • Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.
  • Relevant mbo+ / HBO diploma
    • Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
  • aantoonbaar een opleiding op het gebied van vastgoed en/of grondzaken
  • beschikt over 3 jaar recente werkervaring op het gebied van vastgoed en grondzaken
  • heeft 3 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie.

Competenties

  • omgevingsbewust
  • betrokken
  • samenwerken
  • adviesvaardig
  • politiek sensitief

Extra info

  • Startdatum 21-06-2021
  • Einddatum 21-09-2021
  • Optie tot verlenging Afhankelijk terugkeer collega
  • Uren per week 28-32 uur per week

Locatie

Wolvega

Publicatiedatum

17.06.2021

Publicatie eindigt

21.06.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.