Administratief medewerker Personeelsadministratie

Nieuw

Functie omschrijving

Iedereen doet mee in de samenleving. Daar gelooft Werkzaak Rivierenland in.

Werkzaak Rivierenland voert voor 8 gemeenten in de regio Rivierenland de Participatiewet uit. Wij zijn dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. Wij begeleiden werkzoekenden op weg naar werk. Wij versterken werkzoekenden, medewerkers en werkgevers bij het ontdekken, benutten en vergroten van talenten. Als het nodig is bieden we inkomensondersteuning of werk in een aangepaste omgeving.

Voor het team administraties zijn we op zoek naar een tijdelijke administratief medewerker voor de personeels- en werkzoekendenadministratie. Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het tijdig en juist verwerken van mutaties zodat wordt voldaan aan de wet- en regelgeving en de financiële verwerkingen op tijd gerealiseerd kunnen worden. Daarnaast beantwoord je vragen van medewerkers over regelingen en vergoedingen.

Werkzaamheden

Bij de personeels- en werkzoekendenadministratie worden diverse administratieve taken uitgevoerd Het gaat om de volgende taken:

  • Opstellen van rapportages, overzichten en verantwoordingsdocumenten
  • Het verwerken van gegevens in de daarvoor bestemde systemen;
  • Het bewaken van de kwaliteit, signaleren van knelpunten en doen van voorstellen ter verbetering;
  • Het beoordelen van informatie op de rechtmatigheid aan de hand van wet- en regelgeving;
  • Beantwoorden van vragen op het gebied van arbeidsvoorwaarden en regelingen.
  • Toetsen op de rechtmatigheid van mutaties aan de hand van wet- en regelgeving.

Functie eisen

  • Minimaal 2 jaar recente ervaring op een afdeling administratie
  • Een relevante opleiding op MBO-niveau 4
  • Bereidheid om op locatie te werken
  • Minimaal 2 jaar werkervaring op een afdeling personeelsadministratie
  • Werkervaring binnen een gemeente
  • Kennis van relevante CAO's (o.a. SGO, WSW)
  • Woonachtig in de regio Rivierenland
  • I.v.m. bezetting, minstens 2 dagen beschikbaar van maandag tot en met woensdag. Overige dag in overleg

Competenties

  • Nauwkeurigheid
  • Communicatief
  • Flexibel
  • Stressbestendig
  • Klantgericht

Extra info

  • Startdatum 01-06-2021
  • Einddatum 01-09-2021
  • Optie tot verlenging 2 x 3 maanden
  • Uren per week 24

Locatie

Tiel

Publicatiedatum

04.05.2021

Publicatie eindigt

12.05.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.