Projectleider vastgoed

Nieuw

Functie omschrijving

  • Verantwoordelijk voor het gehele proces rond de “lange” en “kortstondige” verhuur;
  • Het opstellen van de huurcontracten;
  • Verantwoordelijk voor de indexeringen van de huren en de opzeggingen;
  • Verantwoordelijk voor de servicekostenafrekeningen;
  • Projectleider van de verkoop van gemeentelijk vastgoed;
  • Projectleider voor de aanleg en renovatie van kunstgrasvelden;
  • Verantwoordelijk voor de planning en control cyclus van de unit vastgoed;
  • Verantwoordelijk voor het aanleveren van informatie t.b.v. accountantscontrole;
  • Projectleider voor de verdere uitrol van het software pakket omtrent het proces van begraven;
  • Projectleider voor diverse andere projecten binnen vastgoed;
  • Communicatie rondom en het regelen van het uitstellen en kwijtschelden van huurbetalingen rondom de coronaperiode;
  • Je verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstelling van de organisatie, team en/of cluster.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Het team Vastgoed & Interne Dienstverlening (VID) beheert al het gemeentelijke vastgoed, is verantwoordelijke voor alle facilitaire zaken binnen de gemeente en is belast met de (digitale) archivering van de gemeente. Het team heeft ongeveer 25 enthousiaste collega’s. Vastgoed is verantwoordelijk voor het beheer en de exploitatie van het gemeentelijk vastgoed, waaronder onderwijs-, welzijns-, cultuur- en sportaccommodaties. De drie primaire aandachtsvelden zijn: Technisch, Commercieel en Administratief beheer. Het cluster Vastgoed heeft op korte termijn, voor een periode van 6 maanden, versterking nodig van een ervaren Projectleider Vastgoed.

Functie eisen

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van (gemeentelijk) vastgoed;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor of universitair niveau op het gebied van vastgoed
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van vastgoed
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van contractvorming, financiën en planning en control cyclus

Competenties

  • Nauwkeurigheid;
  • Integriteit;
  • Stressbestendig;
  • Communicatief vaardig;
  • Klantgericht;
  • Flexibiliteit;

Extra info

  • Duur 6 maanden
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 32-36
  • Start Z.s.m.

Locatie

Houten

Publicatiedatum

28.04.2021

Publicatie eindigt

04.05.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.