Projectleider Migratie Microsoft Zaaksysteem (CRM)

Nieuw

Functie omschrijving

In 2020 is de gemeente Nieuwgein een project gestart om het huidige zaaksysteem te moderniseren en om te gaan zetten naar een nieuwe maar vooral ook modernere versie. Dit moderniseringsproces bevindt zich nagenoeg in de laatste fase en de gemeente wil nu graag de puntjes op de i zetten.

Dit willen gaan bereiken met door doorlopen van de volgende 2 stappen:

  • Update naar de meest recente on-premise versie;
  • Aansluitend migratie naar de huidige Cloud versie.

Om deze twee stappen mogelijk te maken zijn wij op zoek naar een enthousiaste projectleider kwaliteitszorg en substitutie. Je krijgt als projectleider de opdracht om de huidige projectmanager te ondersteunen en daarbij ook zelfstandig taken in het project op te pakken.

De opdrachtgever(s)

Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Functie eisen

  • Minimaal Hbo werk- en denkniveau wat aan te tonen is door middel van een gevolgde Hbo opleiding/cursus;
  • Aantoonbare relevante kennis van methodes en projectmanagement, zoals: Prince2, IPMA of soortgelijk (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Projectmanager Informatievoorziening of Digitalisering bij een gemeentelijke overheid
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Migratietraject(en) van een zaaksysteem (beschrijf in het cv van welk zaaksysteem dit is geweest)
  • Beschikbaar voor 16 uur per week
  • Je bent in staat om als Projectleider zelfstandig te kunnen werken
  • Aantoonbare werkervaring in de non-profit sector
  • Aantoonbare werkervaring als Projectleider met soortgelijke Migraties. Licht dit in het cv toe door middel van minimaal één recent en succesvol afgerond project
  • Aantoonbare certificering van Projectmanagement Methodieken
  • Aantoonbare kennis van (zaak)systemen en Microsoft CRM

Competenties

  • Resultaatgericht werken;
  • Plannen en Organiseren;
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden;
  • Verbindende Persoonlijkheid;
  • Organisatiesensitiviteit en omgevingsbewustzijn;
  • Teamspeler en klankbord voor het projectteam;
  • Zelfstandig werken.

Extra info

  • Duur 3 maanden
  • Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend
  • Uren per week 16 uur per week
  • Start Z.s.m.

Locatie

Nieuwegein

Publicatiedatum

25.02.2021

Publicatie eindigt

01.03.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.