Projectleider uitvoering

Nieuw

Functie omschrijving

Als onderdeel van het programma Groen in Oost geef je als projectleider uitvoering aan het realiseren van groenprojecten vanuit de gebieden in Oost.. De groen initiatieven worden in participatie met de initiatiefnemers, de betrokken omgeving en in lijn met beleid en beheer van Groen in Amsterdam uitgevoerd. Afhankelijk van het aantal en de soort initiatieven stel je teams samen vanuit de bestaande organisatie om participatie en uitvoering vorm te geven. Verder houdt je je bezig met het verkrijgen en beheren van middelen om tot uitvoering te komen en legt verantwoording af over besteding aan de budgethouder

De opdrachtgever(s)

Amsterdam Oost is één van de zeven stadsdelen van Amsterdam. De stadsdelen zijn de schakel tussen de buurt en het stadhuis. Ieder stadsdeel heeft een eigen dagelijks bestuur en stadsdeelcommissie. De stadsdeelcommissies bestaan uit vertegenwoordigers uit de buurten. Zij behartigen de belangen van bewoners en ondernemers en adviseren het dagelijks bestuur en het stadsbestuur over wat er speelt in het stadsdeel. De stadsdeelorganisaties zijn in de eerste plaats gericht op de uitvoering van stedelijk beleid. Veel ambtenaren die in de stadsdelen werken, zie je dagelijks op straat voor bijvoorbeeld het onderhoud van het groen, handhaving en het ophalen van huisvuil.

Stadsdeel Oost is verdeeld in 5 gebieden: het Oostelijk Havengebied, IJburg, Zeeburgereiland, Indische Buurt, Oud-Oost en Watergraafsmeer. Het diverse Amsterdam-Oost staat bekend om de brede straten met 19e-eeuwse gebouwen, het vele groen en het hoge aantal culturele bezienswaardigheden.

Functie eisen

  • beschikt minimaal over een Wo werk- en denkniveau.
  • Geef in maximaal 1 pagina aan waarom u de meest geschikte kandidaat bent voor deze opdracht.
  • ruime ervaring in het begeleiden en uitvoeren van groenwerkzaamheden in de openbare ruimte in afstemming met grote beheerorganisatie (Amsterdam) en omgeving (bewoners en andere stakeholders).
  • ervaring in leiding kunnen geven aan een klein uitvoeringsteam.
  • ervaring met het werken binnen een politiek en ambtelijk complexe organisatie en een goede bestuurlijke sensitiviteit en bekendheid met het uitvoeren van werkzaamheden in de openbare ruimte van een grote gemeente (meer dan 400.000 inwoners).
  • ervaring in budgetbeheersing.
  • kennis van de SSK systematiek en planning van meerdere kleine projecten (max 20) tegelijkertijd.
  • ervaring met betrokkenheid bij participerende burger.
  • affiniteit met werken in processen.

Extra info

• Startdatum:08-3-2021
• Einddatum: 28-2-2022
• Werklocatie: Oranje-Vrijstaatplein, 3, 1093NG, AMSTERDAM
• Aantal fte: 2
• Aantal uren per week: 17-20
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

17.02.2021

Publicatie eindigt

27.02.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.