Archief medewerker (Administratief / secretarieel)

Functie omschrijving

Om de archiverings-achterstanden weg te werken moeten er zaken digitaal worden gewaardeerd in het zaaksysteem InProces.

  • Voor het bepalen van de bewaartermijn en categorie kan gebruik gemaakt worden van de zaakkaartenlijst van de gemeente Waalwijk. In totaal zijn er 248 zaakkaarten.
  • Voor de algemene zaakkaarten waarbij in de zaakkaartenlijst geen categorie of bewaartermijn wordt gegeven, wordt er gebruik gemaakt van de selectielijst 2017. Er zijn 16 zaakkaarten zonder categorie selectielijst en 12 zaken zonder bewaartermijn.
  • Wanneer het een te bewaren zaak betreft dient er een controle plaats te vinden of alle voor de hand liggende documenten aanwezig zijn.
  • Wanneer documenten aan een zaak zijn gekoppeld die daar niet in thuis horen, dient dit te worden gemeld aan de contactpersoon.
  • Er hoeven geen documenten of zaken aangemaakt te worden
  • Er moet gecontroleerd worden of de juiste omschrijving is gebruikt, het juiste resultaat is geselecteerd en daarop dient de vernietigingstermijn geselecteerd te worden.
  • Er zijn in ieder geval 24.000 zaken digitaal te waarderen. Indien er tijd-budget rest kan in overleg passend werk aan de opdracht worden toegevoegd.
  • De gemeente Waalwijk zal afgehandelde zaken controleren. Indien een zaak niet in orde is wordt dit aan u/de organisatie gemeld. U/uw organisatie zal zonder meerkosten deze dossiers opnieuw behandelen/opschonen volgens de hierboven genoemde eisen. Als blijkt dat meerdere dossiers niet in orde zijn, wordt er van u/uw organisatie verwacht dat alle eerder verwerkte dossiers opnieuw gecontroleerd worden.

Omschrijving kandiaat

Wij zoeken een kandidaat die zelfstandig kan werken, die ervaring heeft met het (digitaal) waarderen van zaken. Daarnaast is de kandidaat goed in staat om (bijtijds) te communiceren met de contactpersoon als dit nodig is.

Functie eisen

  • opleiding SOD II of vergelijkbare opleiding voltooid. Dit dient onderbouwd te worden met een CV en een diploma/certificaat.
  • De organisatie die de kandidaat uitleent heeft een instructie Geheimhouding/privacy voor medewerkers waaruit blijkt dat geheimhouding/privacy met betrekking tot dossiers en informatie hieruit gewaarborgd is. U dient deze bij uw offerte toe te voegen.
  • middels CV aan te tonen welke waarderingswerkzaamheden zijn verricht en voor hoe lang zodat we een goed beeld krijgen van de kwaliteit van de kandidaat.
  • In Waalwijk gebruiken we het DMS InProces en werkten we voorheen met Corsa. Heeft u eerder al met InProces gewerkt?

Extra info

Van 1-4-2021 t/m 30-11-2021 | Optie verlenging: 5 x 1 maanden | Standplaats: Stadhuis Waalwijk of thuiswerken/op locatie | Administratief / secretarieel | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1

Locatie

Waalwijk

Publicatiedatum

11.02.2021

Publicatie eindigt

23.02.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.