Functioneel Beheerder VTH applicatie Squit 2020

Nieuw

Functie omschrijving

In het project ‘Allen voor Eén’ hebben meer dan 30 overheidsorganisaties in Limburg waaronder gemeenten uit Noord-, Midden- en Zuid-Limburg, de RUD Limburg-Noord, de RUD Zuid-Limburg, beide Veiligheidsregio’s en de Provincie Limburg een aanbestedingstraject uitgevoerd om met het oog 2 op de komende Omgevingswet te komen tot een gemeenschappelijke informatievoorziening voor VTH (vergunningverlening, toezicht en handhaving) in Limburg. Na een aanbesteding is het pakket Squit 20/20 als pakket voor de gemeenschappelijk informatievoorziening uitgekozen.

In 2019 is de aangeschafte gemeenschappelijke informatievoorziening voor Vergunningen, Toezicht en Handhaving (VTH+) ingericht en deze wordt in 2020 en 2021 bij de deelnemers aan de VTHaanbesteding geïmplementeerd en centraal beheerd. De implementatie van deze gezamenlijke informatievoorziening biedt belangrijke voordelen, doordat vooruitlopend op de Omgevingswet al ketengericht samengewerkt gaat worden.

Het doel van het project is:
Het vóór 1-7-2021 inrichten en implementeren van een gemeenschappelijke VTHinformatievoorziening bij 30 deelnemers. Vanaf het moment dat de VTH-informatievoorziening door een deelnemende overheidsorganisatie in gebruik wordt genomen is voor de periode tot en met 2022 het beheer geregeld.

Werkzaamheden

Het gaat hier met name om het leveren van een bijdrage aan het ontwikkelen en beheren van de VTH-applicatie Squit 20/20. De belangrijkste taken zullen zijn:

  • Het uitvoeren van het functioneel beheer van de Squit 20/20-applicatie;
  • Het testen en in productie nemen van Squit 20/20 releases;
  • Het oppakken en afhandelen van wijzigingen en incidenten;
  • Algemene ondersteuning bieden aan de implementatieconsultants van Squit 20/20 en het voorbereiden van de livegang bij deelnemers;
  • Het ondersteunen van lokale functioneel beheerders;
  • Het adviseren van de projectleider van de deelnemer over de aanpak van het beheer, de implementatie en het testen en accepteren van de applicatie.

De werkzaamheden vinden plaats onder aansturing van een projectleider vanuit het Samenwerkingsverband Gemeenschappelijke Informatie Voorziening (SGIV) tussen de meer dan 30 overheidsorganisaties

Functie eisen

  • Minimaal HBO- niveau;
  • Meerjarige ervaring in een vergelijkbare functie bij voorkeur binnen een organisatie
  • Minimaal 6 maanden ervaring met het beheer van Squit2020
  • Kennis van en ervaring met releaseprocessen, wijzigingsprocessen en incidentprocessen rondom applicaties.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding;
  • In het bezit van een rijbewijs
  • Bereidheid tot reizen en het werken op verschillende locaties in Limburg

Competenties

  • Plannen en organiseren.
  • Flexibel
  • Samenwerkend
  • Omgevingsgericht;
  • Communicatief
  • stressbestendig
  • Klantgerichtheid;
  • Geen 9 -5 mentaliteit;

Extra info

De duur van de opdracht is 3 maanden (1 februari 2021 - 30 april 2021). Provincie Limburg wil de mogelijkheid hebben om deze periode met 3 x 4 maanden te kunnen verlengen.

Locatie

Maastricht

Publicatiedatum

12.01.2021

Publicatie eindigt

24.01.2021

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.