Projectleider (Dienstverlening en Informatie)

Nieuw

Functie omschrijving

Binnen het werkveld Parkeren wordt een nieuw systeem ontworpen voor de afhandeling van aanvragen die te maken hebben met straatparkeren. Binnen het werkveld Varen gaat het om een project gericht op het betalen van (door)varen door de grachtengordel en tijdelijk afmeren. ook dit project bevindt zich in de laatste fase.

Werkzaamheden

De projectleider vanuit Dienstverlening zorgt voor het inbrengen van de wensen van de Amsterdammer en van de medewerker die er in de frontoffice gebruik van moet maken, dit zowel in het ontwerp als de implementatie. De nadruk in deze periode zal liggen vooral liggen op de regievoering tijdens de implementatie binnen de operatie en het online kanaal van de gemeente. De projectleider neemt deel aan overleggen met verschillende ontwikkelpartijen. Met projectleider Varen van het programma Varen moet worden samengewerkt aan de implementatie en de kennisgeving aan klanten. De implementatie houdt in dat een gespecialiseerd loket in een stadsloket en het CCA de uitval en de probleemgevallen moet kunnen helpen bij uitval en in probleemgevallen.

De opdrachtgever(s)

De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/

Functie eisen

  • beschikt minimaal over HBO/WO werk en denk niveau
  • Geef in maximaal 1 pagina aan waarom jij het meest geschikt bent voor deze opdracht
  • meer dan 5 jaar ervaring met het projectmanagement van projecten met een customer service karakter, zowel in de ontwerp als implementatie, opgedaan in de laatste 8 jaar binnen een grote, complexe overheids of semi overheidsorganisatie.
  • minimaal 2 jaar ervaring met implementaties van nieuwe systemen binnen het baliekanaal opgedaan binnen de laatste 5 jaar.
  • ervaring met parkeerproducten.
  • ervaring met de implementatie van online betalingssystemen en ticketing middels Radio Frequence Identification.
  • ervaring met implementaties op het online kanaal.

Extra info

• Startdatum:01-01-2021
• Einddatum:01-05-2021
• Werklocatie:Amstel, 1, 1011PN, AMSTERDAM
• Aantal fte:1
• Aantal uren per week:24-36
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

27.11.2020

Publicatie eindigt

06.12.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.