Allround medewerker burgerzaken (Burger- & Publiekszaken)

Nieuw

Functie omschrijving

Als Allround medewerker Burgerzaken ben je onderdeel van een deskundig team van allrounders. De nadruk in deze opdracht ligt op werkzaamheden met betrekking tot de Basisregistratie persoonsgegevens (BRP). Je behandelt complexe vraagstukken zowel in front-als backoffice BRP. Je ben mede verantwoordelijk voor de volgende taken: het beoordelen van (buitenlandse) brondocumenten, het behandelen van eerste vestiging vanuit het buitenland, hervestigingen, vertrek buitenland, het doorvoeren van complexe mutaties en het verwerken van correctieverzoeken en het behandelen van adresonderzoeken.

Je bent vraagbaak voor burgers en collega’s op het gebied van BRP, Je hebt ruime kennis van de wet BRP, het personen- en familierecht, internationaal privaatrecht en de nationaliteitswetgeving Je ziet het als jouw persoonlijke uitdaging om de kwaliteit van de gegevens in de Basis Registratie Personen (BRP) (en Burgerlijke Stand) te waarborgen en waar mogelijk te verbeteren. Je werkt nauwkeurig, doelgericht en planmatig. Deze eigenschappen komen in deze functie perfect van pas.

Omschrijving kandiaat

Voor deze functie zoeken wij een frisse enthousiaste allround medewerker Burgerzaken met een HBO+/HBO werk- en denkniveau en aantal jaar gemeentelijke ervaring, met name op het gebied van BRP is een must, burgerlijke stand is een pre. Als allround medewerker burgerzaken ben je een vernieuwer, met een goede voelspriet voor ontwikkelingen in je werk en de omgeving. Je bent proactief, initiatiefrijk en kunt je gemakkelijk verplaatsen in de klant. Je bent flexibel en innovatief en een kei in samenwerken. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en ziet er als gezicht van de gemeente representatief uit.

Wij vragen

  • MBO+/HBO-werk- en denkniveau.
  • Minimaal 4 á 5 jaar gemeentelijke ervaring op het gebied van BRP en Burgerlijke Stand;
  • Basisopleiding Burgerzaken (BOBZ of gelijkwaardig), aangevuld met vakinhoudelijke modules gericht op BRP;
  • Kennis van- en ervaring met het werken met Key2Burgerzaken;
  • Een zelfstandige, klantgerichte en nauwkeurige instelling;
  • In staat zijn snel inzicht te krijgen in veranderingen in wet en regelgeving en processen;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

Functie eisen

  • Minimaal 4 á 5 jaar ervaring als allround medewerker burgerzaken gericht op BRP werkzaamheden (burgerlijke stand gewenst). Dit blijkt uit het CV.
  • Basis opleiding burgerzaken (BOBZ) of gelijkwaardig. Dit blijkt uit CV.
  • Aanvullende opleidingen / modules op het gebied van BRP. Dit blijkt uit CV.
  • Kennis en ervaring met Key2Burgerzaken (Centric).
  • beschikbaar op het verificatiegesprek op 7 december tussen 1300 en 1700 uur.
  • Klantgericht
  • Mondeling en schriftelijke vaardigheden
  • Ervaring in werkzaamheden Burgerlijke Stand

Extra info

Van 14-12-2020 t/m 1-4-2021 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden | Standplaats: Capelle aan den IJssel | Burger- & Publiekszaken | Uren: 24 per week

Locatie

Capelle aan den IJssel

Publicatiedatum

19.11.2020

Publicatie eindigt

29.11.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.