Teamleider (Facilitair Bureau)

Nieuw

Functie omschrijving

Als Teamleider Schoonmaak geef je leiding aan Medewerkers Schoonmaak die werkzaam zijn op verschillende locaties. De teamleider is verantwoordelijk voor de realisatie van het schoonmaakprogramma conform de tijd- en kwaliteitsnormen. Daarnaast onderhoudt de teamleider klantcontacten en legt verantwoording af aan de afdelingsmanager over de uitgevoerde werkzaamheden. De teamleider wordt ondersteund door meewerkend voorlieden

Werkzaamheden

  • Je inventariseert, plant en verdeelt de werkzaamheden volgens het werkprogramma;
  • Je plant aanvullende werkzaamheden in op basis van de wensen van de klant of bijzondere omstandigheden;
  • Je zorgt voor een optimale bezetting op de locaties;
  • Je bewaakt de voortgang en de kwaliteit en je handelt de door eerste medewerkers schoonmaak aangegeven knelpunten af;
  • Je laat onvolkomenheden in het werk herstellen bij klachten en meldingen van gebruikers van de locaties;
  • Je ziet toe op de naleving van procedures en voorschriften op het gebied van veiligheid en hygiëne;
  • Je draagt zorg voor de beschikbaarheid van materialen en middelen die nodig zijn voor de uitvoering van de werkzaamheden. Als het gaat om leidinggeven aan de schoonmaakmedewerkers draag je zorg voor de overdracht van kennis en vaardigheden. Ook zorg je dat de medewerkers de juiste werkmethoden toepassen, middelen en materialen op de goede manier gebruiken en veilig werken. Je verzorgt de verzuimbegeleiding, ziet toe op ontwikkeling van de medewerkers en maakt resultaatgerichte afspraken, monitort de voortgang en geeft regelmatig feedback. Je bevordert een goede werksfeer. Ten slotte adviseer en ondersteun je de afdelingsmanager op de volgende gebieden:
  • Adviseren en ondersteunen over relevantie ontwikkelingen en wet- en regelgeving;
  • Adviseren over de noodzaak tot aanpassing van de bestaande formatie en beschikbare middelen en materialen op basis van praktijkervaring en fluctuatie in het werkaanbod;
  • Zorgdragen voor de uitvoering van besluiten van het management;
  • Afstemmen met belanghebbenden binnen en buiten de organisatie over schoonmaakaangelegenheden.

De opdrachtgever(s)

De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/

Functie eisen

  • minimaal over HBO werk- en denkniveau.
  • Geef aan in maximaal 1 pagina waarom jij het meest geschikt bent voor deze opdracht
  • ervaring met aansturen van schoonmaakmedewerkers,
  • ervaring met het werken in een grote organisatie,
  • ervaring met ICT- systemen voor P- en F- werkzaamheden.
  • Branche en functie ervaring
  • ervaring bij de overheid.
  • Basiskennis van microsoft office.

Extra info

• Startdatum: z.s.m.
• Einddatum: 1 juli 2021
• Werklocatie:Weesperstraat, 113, 1018VN, AMSTERDAM
Gezien de werkzaamheden is het werken op de werkvloer(kantoor) ca, 75% en thuiswerken ca. 25%
• Aantal fte:1
• Aantal uren per week:32-36
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

12.11.2020

Publicatie eindigt

21.11.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.