Medewerker administratie jeugd

Nieuw

Functie omschrijving

Je bent verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden voor het team Jeugd (32-36 uur per week):

  • Je behandelt eenvoudige vragen / informatie verzoeken op het gebied van Jeugd.
  • Je brengt klantgegevens in het klantvolgsysteem (GWS) en onderhoudt deze.
  • Je maakt rapportages en beschikkingen bij het stopzetten van Wmo- en Jeugd voorzieningen.
  • Je onderhoudt contacten met zorgaanbieders en leveranciers.
  • Je doet nazorg bij klanten aan wie voorzieningen zijn toegekend.
  • Je verricht administratieve werkzaamheden voor Jeugd.
  • Je verstuurt ondersteuningsplannen naar ouders en zorgaanbieders.
  • Je behandelt e-mails uit de mailbox Jeugdzorg van Voorschoten en Wassenaar.

De opdrachtgever(s)

De werkorganisatie Duivenvoorde is opgericht in 2013 en werkt voor twee gemeenten: Voorschoten en Wassenaar.

Afdelingen
We hebben zes vakafdelingen:

  • Publiekszaken (PU)
  • Maatschappelijke Ontwikkeling (MO)
  • Ruimtelijke Ontwikkeling (RO)
  • Omgevingsbeheer (OGB)
  • Personeel, Organisatie & Informatie (POI)
  • Financiën, Facilitaire en Juridische Zaken (FFJ)

Je komt te werken bij de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling (MO).

MO houdt zich bezig met alles rondom het ontwikkelen, implementeren en evalueren van beleidsvraagstukken op het gebied van maatschappelijke ontwikkeling. Denk hierbij aan de jeugdzorg, Wmo en onderwijs, cultuur en sport. Er werken ongeveer vijftig mensen op deze afdeling in de teams MO beleid en MO uitvoering.

Functie eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 met als richting administratief-secretarieel.
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen het sociaal domein in de afgelopen 5 jaar
  • Aantoonbare werkervaring met berichtenverkeer jeugdhulp in de afgelopen 3 jaar
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente / gemeentelijke instelling in de afgelopen 4 jaar
  • Aantoonbare kennis van GWS / Suite

Competenties

  • Klantgerichtheid; heeft inzicht in het referentiekader van de cliënt en handelt daarnaar.
  • Kwaliteitsgerichtheid; verbetert ook de kwaliteit wanneer dit niet direct van hem / haar verwacht wordt.
  • Plannen en organiseren; stemt activiteiten van zichzelf (en anderen) op elkaar af en bepaalt hun volgorde zodat doeleinden efficiënt en effectief worden gerealiseerd.
  • Goed kunnen omgaan met privacy gevoelige gegevens

Extra info

  • Duur 6 maanden
  • Optie tot verlenging 1 maal 6 maand(en)
  • Uren per week 32 tot 36
  • Start z.s.m.

Locatie

Wassenaar

Publicatiedatum

23.10.2020

Publicatie eindigt

25.10.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.