- Freelance / Interim
- 65,00
- 32-36 uur pw, 12 mnd
Citrix beheerder
Functie omschrijving
Werkzaamheden
De opdrachtgever(s)
Werken bij de gemeente Amsterdam betekent werken in een dynamische organisatie. Een organisatie die ICT en informatievoorziening zo doeltreffend mogelijk inzet voor de dienstverlening aan de Amsterdammers. En die de collega's ondersteunt bij hun dagelijkse werk, zodat zij altijd en overal toegang hebben tot hun digitale werkplek. Daarvoor is een duurzame, betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur nodig. De afdeling ICT beheert de gemeentelijke ICT-infrastructuur, verzorgt de inkoop van nieuwe voorzieningen en ondersteunt bij het optimaal vastleggen en ontsluiten van informatie binnen de gemeente.
Functie eisen
- beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.
- in het bezit van de volgende certificaten:
- Citrix Certified Administrator;
- ITIL foundation;
- MCSE.
- in het bezit van de volgende certificaten?:
- Azure;
- CCP.
- kennis van:
- Citrix Netscaler;
- Intune;
- MS teams;
- Agile?
- kennis van:
- McAfee?
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 5 jaar) als als beheerder van een Citrix omgeving.
- kennis van en werkervaring met:
- XenDesktop 7.x;
- Ivanti Workspace control;
- Microsoft Active Directory;
- Azure AD;
- DFS - Printservers;
- Group Policy Management;
- Windows Server 2008 / 2016 Windows 7 / 10 - Microsoft Office.
Extra info
• Einddatum: 1 jaar na ingangsdatum contract
• Werklocatie: Cruquiusweg, 5, 1019AT, AMSTERDAM
• Aantal fte: 1
• Aantal uren per week: 32-36
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!