Projectleider en contractmanager facilitaire dienstverlening

Nieuw

Functie omschrijving

De provincie Noord- Brabant werkt samen met andere partners aan een provincie waar het fijn, veilig en gezond leven is, een Brabant dat concurrerend en ondernemend is; een levendig Brabant.

Binnen de provinciale organisatie zorgt het programma Facilitaire Dienstverlening daarin dagelijks voor een gastvrije en professionele dienstverlening. Zij staan klaar om het werken aan de provinciale maatschappelijke opdracht zo goed mogelijk te laten verlopen. Het zijn ‘mogelijkmakers’.

Het programma Facilitaire Dienstverlening is gestart met een doorontwikkeling, onder andere op het gebied van gastvrijheid en professionalisering.

Werkzaamheden

Wij zijn op zoek naar een projectleider die onder andere de doorontwikkeling in facilitaire dienstverlening op het gebied van gastvrijheid en klantcontacten een stevige impuls kan geven. Daarnaast heb je ook ruime ervaring in contractmanagment en vind je het een uitdaging om zorg te dragen voor de servicecontracten die wij in regie uitvoeren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de catering en schoonmaak. En ben je steeds samen met de andere opdrachtgevers in het programma op zoek hoe de werkzaamheden het beste uitgevoerd kunnen worden, in regie, of in eigen uitvoering. En draag je bij aan het vormen van één loket bedrijfsvoering. En hebt hier al ervaring in.

Samen met andere opdrachtnemers binnen het programma geef je in het managementteam uitvoering aan doorontwikkeling van het programma. In het bijzonder geef je samen met de opdrachtnemer voor het front-office team vorm aan de tot stand komen van een nieuw team, waarbij een kwaliteitsgroei in gastvrijheid en klantgerichtheid leidend is.

We zijn op zoek naar een ondernemende facilitaire senior, met ruime ervaring in het werken in het bedrijfsleven, maar ook in overheidsland, bij voorkeur een provinciale organisatie.

Je maakt onderdeel uit van het managementteam van het programma facilitaire dienstverlening en legt verantwoording af aan de programmamanager Facilitaire Dienstverlening.

Omschrijving kandiaat

  • Hbo-kennis en ruime ervaring op het gebied van facilitaire dienstverlening, bij verschillende soorten organisaties, waarvan in ieder geval met facilitaire opdrachten bij een provinciale overheid;
  • Ervaring facilitair contractmanagement zowel bij private als publieke organisaties, bij voorkeur een provinciale organisatie;
  • Ervaring met facilitaire management en projectleiding in tijden van Corona bij een overheid;
  • Ondernemend, doortastend, oplossingsgericht;
  • Verbindend, zelfstandig en hands-on mentaliteit;
  • Stelt waar nodig bestaande werkwijzen ter discussie en komt met en geeft uitvoering aan verbeteringen.

Functie eisen

  • beschikt over ruime werkervaring in facilitaire dienstverlening, (bij voorkeur een organisatie met min. 500-750 fte). Bij voorkeur ook ervaring in facilitair management en projectleiding in crisissituaties als bv. Corona bij een overheidsorganisatie. Je beschikt over voldoende senioriteit en kunt zelfstandig een goed product opleveren en kan buiten de bestaande kaders denken, nieuwe wegen zien, en dat vanuit en in de verbinding met de dagelijkse werkvloer. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime ervaring met contractmanagement in organisaties, bij voorkeur ook provinciaal. Dit blijkt uit het CV.
  • een expert op gebied van gastvrijheid en heeft hiermee ook ervaring als projectleider in een provinciale organisatie. Dit blijkt uit CV.
  • beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van facilitaire dienstverlening. Dit blijkt uit het CV.
  • Je beschikt over ruime werkervaring in facilitaire dienstverlening en businesspartnerschap met aantoonbare zelfstandigheid en senioriteit in overheidsland, bij voorkeur provinciaal. Je hebt ruime ervaring op het gebied van gastvrijheid en contractmanagement in grote organisaties (500-750 fte). Dit blijkt uit het CV.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar van december 2020 tot en met 30 november 2021. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime werkervaring in facilitaire dienstverlening, (bij voorkeur een organisatie met min. 500-750 fte). Bij voorkeur ook ervaring in facilitair management en projectleiding in crisissituaties als bv. Corona bij een overheidsorganisatie. Je beschikt over voldoende senioriteit en kunt zelfstandig een goed product opleveren en kan buiten de bestaande kaders denken, nieuwe wegen zien, en dat vanuit en in de verbinding met de dagelijkse werkvloer. Dit blijkt uit het CV.
  • beschikt over ruime ervaring met contractmanagement in organisaties, bij voorkeur ook provinciaal. Dit blijkt uit het CV.
  • een expert op gebied van gastvrijheid en heeft hiermee ook ervaring als projectleider in een provinciale organisatie. Dit blijkt uit CV.
  • beschikt over minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur op het gebied van facilitaire dienstverlening. Dit blijkt uit het CV.

Extra info

Van 1-12-2020 t/m 30-11-2021 | Optie verlenging: 2 x 6 maanden | Standplaats: 's-Hertogenbosch | Dienstverlening & Facilitair | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1

Locatie

's-Hertogenbosch

Publicatiedatum

18.10.2020

Publicatie eindigt

27.10.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.