Kwaliteitsmedewerker Bedrijfsvoering (vastgoed/projecten buitenruimte) (Management & Bedrijfsvoering)

Nieuw

Functie omschrijving

Het team Bedrijfsvoering ondersteunt de projecten in de openbare ruimte en de bedrijfsvoering van de beheerafdelingen. Sinds april 2020 is ook de ondersteuning op het beheer van het gemeentelijke vastgoed en de utiliteitsbouw aan het team toegevoegd. De ondersteuning richt zich op financiën, planning en risicomanagement van projecten, maar ook op het gebied van contractmanagement en bedrijfsvoering voor de afdelingen binnen het fysieke domein. Dit doen wij door te ontzorgen, verbinden en adviseren.

Je collega’s
Je komt in een team waarin de ondersteuning van projecten en organisatie centraal staat. Het team bestaat uit ongeveer 15 enthousiaste en flexibele mensen. Humor is belangrijk en helpt ons bij het realiseren van onze hoge ambities. Het team is onderdeel van de afdeling Projecten & Advies Buitenruimte.

Werkzaamheden

  • Je bent voor het Vastgoedbeheersysteem (VBS) verantwoordelijk voor de kwaliteits-checks, de interne controle en het maken van specifieke uitdraaien (functioneel applicatiebeheerder). Daarnaast ben je sparringpartner voor het vastgoedbeheerproces, zowel financieel als administratief;
  • Je maakt maandelijks project overzichten m.b.t. financiën en planning, houdt voortgangsgesprekken met projectleiders en werkt planningen bij;
  • Je beschrijft en vernieuwt de werkprocessen van de afdeling Projecten en Advies Buitenruimte;
  • Je bent achtervang en sparringpartner voor het managen van de informatie t.b.v. de sturing op de vastgoedportefeuille en de benchmark vastgoed;
  • Je bent achtervang en sparringspartner voor het opstellen van overzichten tbv audits, accountantscontroles en controles rekenkamercommissie;
  • Je bent achtervang voor de monitoring van het btw-regime van de projecten en voor het beheer van de verzekeringspolis opstal/inventaris.

Functie eisen

  • beschikt over eigen devices (BYOD), zoals omschreven bij de kandidaat omschrijving.
  • Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde Bachelor HBO opleiding.
  • Op cv aantoonbaar dat kandidaat en leverancier openstaan voor een kosteloze overname na een periode van 12 maanden.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met het verwerken en beheren van gegevens voor vastgoedobjecten, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met een vastgoedbeheersysteem (systemen benoemen in CV), opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met kwaliteitsbewaking planning & control, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring met key2financien, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

Competenties

  • Klantgericht;
  • Resultaatgericht;
  • Betrouwbaar;
  • Analytisch;
  • Nauwkeurig;
  • Communicatief sterk;
  • Netwerker.

Extra info

Van 19-10-2020 t/m 30-4-2021 | Optie verlenging: 3 x 6 maanden | Standplaats: Amstelveen | Management & Bedrijfsvoering | Uren: 32 per week

Locatie

Amstelveen

Publicatiedatum

23.09.2020

Publicatie eindigt

03.10.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.