Junior adviseur contractdossier (Metro & Tram)

Nieuw

Functie omschrijving

Op dit moment wordt binnen het programma Aanpak Wegtunnels Amsterdam gewerkt aan documenten die aan de basis liggen van het contractdossier voor de renovatie van de Amsterdam Arenatunnel (AAT). Het dossier vormt de basis van de aanbestedingsfase en is het uitgangspunt voor de verdere uitwerking van het project in de navolgende fases (ontwerp, werkvoorbereiding en realisatiefase).

De kandidaat is als junior adviseur contractzaken verantwoordelijk voor het leveren van ondersteuning bij het samenstellen van het contractdossier en de procesbegeleiding om de verschillende onderliggende producten op tijd, consistent met elkaar en met voldoende draagvlak aangeleverd te krijgen en verder het meelezen met de verschillende documenten op integraliteit en kwaliteit.
Het resultaat van deze opdracht is het helpen van het projectteam om de verschillende onderliggende documenten en bronnen in één integraal contract dossier te verwerken.

Werkzaamheden

De werkzaamheden bestaan uit:

- Het ondersteunen en adviseren van projectmanagement;
- Samenstellen contractdossier op basis van input (documenten en bronnen) vanuit de verschillende taakvelden (inhoudelijke disciplines):
  • Het in samenspraak met projectmanager en adviseur contractzaken opstellen van een planning voor levering van de input;
  • Najagen projectteamleden op tijdige levering van stukken;
  • Het actief signaleren van knelpunten in de totstandkoming van documenten en hier tijdig over rapporteren richting het projectmanagement;
  • Het meelezen van documenten op consistentie en integraliteit (niet vakinhoudelijk, wel met een scherpe blik met snel begrip van de inhoud);
  • Verwerken van de input in het contractdossier;
  • Versiebeheer en (ver)werken in het document management systeem Decos JOIN.

- Het rapporteren over de voortgang van de aan de adviseur toebedeelde werkzaamheden;
- Het deelnemen aan diverse interne overlegvormen.

De opdrachtgever(s)

Gemeente Amsterdam, RVE Metro en Tram
Het betreft hier projecten in de openbare ruimte van Amsterdam (grootstedelijke context) met een groot aantal stakeholders/betrokken in- en externe partijen/belangen waaraan meestal veel financiële, economische en maatschappelijke risico's zijn te koppelen. De omvang van deze projecten loopt van projecten met een omvang van enkele miljoenen tot projecten met een budget van 200 miljoen of meer en een doorlooptijd van meerdere jaren.

Functie eisen

  • beschikt minimaal over een HBO opleiding, met WO denk- en werkniveau, bij voorkeur in een technische richting (civiele techniek, bouwkunde of technische bedrijfskunde) met affiniteit in de infrastructuur
  • maximaal 4 jaar werkervaring als junior adviseur of een vergelijkbare rol (bijvoorbeeld assistent projectmanagement)

Extra info

• Startdatum: z.s.m.
• Einddatum: 31 december 2020
• Werklocatie: Entrada, Amsterdam
• Aantal fte: 0,66 (obv 36 urige werkweek)
• Aantal uren per week: 24 uur (maximaal 1056 uur op jaarbasis)
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

17.09.2020

Publicatie eindigt

27.09.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.