Senior Medewerker BAG

Nieuw

Functie omschrijving

Beheer en registratie binnen het register ten behoeve van de uitvoering van de wet BAG 2.0.

Werkzaamheden

Het toetsen van aangeleverde brondocumenten (bv. omgevingsvergunningen) op juistheid, volledigheid en actualiteit;
Het opstellen van nummerplannen die de basis vormen voor registratie van vastgoedgegevens in overleg met betrokkenen binnen- en buiten-gemeentelijk;
Het beantwoorden van vragen over uitvoering van de wet BAG 2.0;
Het interpreteren, registeren en archiveren van alle soorten aangeleverde brondocumenten voor de BAG;
Het technisch tekenen van voorlopige pandgeometrie;
Controle van het werk van collega's;
Organisatie van het eigen werk in combinatie met de keten;
Rapporteren over de voortgang, overleg en knelpunten aan het management.

De opdrachtgever(s)

Basisinformatie beheert en verstrekt voor de stad Amsterdam de basis- en kernregistraties. Daarmee wordt de stad voorzien van gegevens, van onder meer personen, bedrijven, adressen, gebouwen en topografie, die nodig zijn bij de uitvoering van meer dan 90% van de gemeentelijke taken.
Basisinformatie heeft als stelselbeheerder van de Gemeente Amsterdam een forse opgave om een excellente beheerder van basis- en kernregistraties te worden. Zorgen dat de gegevens kloppen, volledig en actueel zijn. En dat de afnemers daar maximaal rendement uit kunnen halen. Dat stelt eisen aan inwinning, beheer en toegankelijkheid.

Basisinformatie richt zich op de volgende onderdelen en uitdagingen:
  • efficiëntere inwinning van gegevens voor basis- en kernregistraties;
  • het verhogen van de kwaliteit van de gegevens;
  • het verhogen van het rendement uit het gebruik van data uit basis- en kernregistraties;
  • het efficiënter en laagdrempelig beschikbaar stellen en ontsluiten van de gegevens van één centraal punt.

Functie eisen

  • minimaal over een HBO werk- en denkniveau bij voorkeur in de richting Bouwkunde Dit kan door een behaalde diploma en/of relevante werkervaring.
  • kennis van de omgevingsvergunningen / WABO, VTH.
  • minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 4 jaar) met coördinerende ervaring t.b.v. controleren van werk van collega's en verbeteren van processen.
  • minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 4 jaar) in het analyseren en invoeren van grote hoeveelheden gegevens betrekking tot Omgevingsvergunningen.
  • minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 7 jaar) met BAG-registratie en BAG in de keten.
  • minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring (opgedaan in de laatste 4 jaar) met:
  • Werken in beheeromgeving van Neuron;
    • CAD tekenen in Microstation 2D of GEOCAD;
    • Werken met geografische informatie;
    • Het opstellen van huisnummerplannen en lezen van bouwtekeningen.

Wensen

  • heeft een MBO en/of HBO Diploma.
  • ervaring met WOZ, WKPB en BRP
  • ervaring met BGT/IMGeo en BOR.
  • ervaring met:
    • Amsterdamse BAG-plus gegevens;
    • Optimalisatie BAG-WOZ registratie;
    • Werken in de registratieomgeving van Neuron.

Extra info

• Startdatum: zsm na gunning
• Einddatum: 31-12-2020
• Werklocatie: Amstel 1 (Stadhuis)
• Aantal fte: 1
• Aantal uren per week: 36
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

24.02.2020

Publicatie eindigt

03.03.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.