Projectmedewerker BAG 2.0

Deze opdracht is gesloten, het is daarom niet meer mogelijk om hierop te reageren. Bekijk onze actuele opdrachten.
Nieuw

Functie omschrijving

  • Gereed melden en inmeten panden zonder VBO;
  • Onderzoeken bouwjaren en openstaande dossiers;
  • Onderzoeken en waar nodig corrigeren BAG naar aanleiding van mutatiesignalering op luchtfoto's;
  • Contouren BAG objecten en monumentenvergelijken en met elkaar in overeenstemming brengen;
  • Doornemen lijst en aanvullen in BAG van verblijfsobjecten (VBO's) zonder gebruiksoppervlakte.

De opdrachtgever(s)

Basisinformatie beheert en verstrekt voor de stad Amsterdam de basis- en kernregistraties. Daarmee wordt de stad voorzien van gegevens, van onder meer personen, bedrijven, adressen, gebouwen en topografie, die nodig zijn bij de uitvoering van meer dan 90% van de gemeentelijke taken.
Basisinformatie heeft als stelselbeheerder van de Gemeente Amsterdam een forse opgave om een excellente beheerder van basis- en kernregistraties te worden. Zorgen dat de gegevens kloppen, volledig en actueel zijn. En dat de afnemers daar maximaal rendement uit kunnen halen. Dat stelt eisen aan inwinning, beheer en toegankelijkheid.

Basisinformatie richt zich op de volgende onderdelen en uitdagingen:
  • efficiëntere inwinning van gegevens voor basis- en kernregistraties;
  • het verhogen van de kwaliteit van de gegevens;
  • het verhogen van het rendement uit het gebruik van data uit basis- en kernregistraties;
  • het efficiënter en laagdrempelig beschikbaar stellen en ontsluiten van de gegevens van één centraal punt.

Functie eisen

  • minimaal over een MBO+ werk- en denkniveau met een technische achtergrond. Dit door een behaalde diploma en/of opgedane relevante werkervaring.
  • kennis van de omgevingsvergunningen/WABO, VTH. Kennis is opgedaan door relevante werkervaring en/behaalde certificaten.
  • 5 jaar aantoonbare ervaring (opgendaan de in laatste 7 jaar) met BAG-registratie en BAG in de keten en is de wetgeving rondom BAG.
  • ruime kennis van en ervaring met:
    • Het opstellen van huisnummerplannen;
    • Kunnen lezen van bouwtekeningen;
    • Met werken met Geografische Informatie;
    • Het analyseren en invoeren van grote hoeveelheden gegevens met betrekking tot omgevingsvergunningen.
  • coördinerende ervaring t.b.v. controleren van werk van collega's en het verbeteren van processen.

Wensen

  • kennis van de Amsterdamse processen en BAG+ gegevens.
  • werkervaring met de WOZ, WKPB, Kadaster en BRP
  • werkervaring met Neuron.
  • werkervaring met relevante software, zoals Streetsmart en Microstation.

Extra info

• Startdatum: zsm na gunning
• Einddatum: 31-12-2020
• Werklocatie: Amstel 1, Amsterdam
• Aantal fte: 1
• Aantal uren per week: 36
• Optie tot verlenging: nee

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

12.02.2020

Publicatie eindigt

22.02.2020

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.