Secretarieel administratief medewerker

Nieuw

Functie omschrijving

Je bent verantwoordelijk voor het verlenen van inhoudelijke, secretariële, administratieve, procesmatige, facilitaire of algemene ondersteuning, gericht op een optimaal verloop van de werkprocessen binnen Stadsbeheer. Daarnaast voer je secretariële en/of administratieve taken uit zoals het verzorgen van het secretariaat van Stadsbeheer. Je maakt verslagen van vergaderingen binnen Stadsbeheer. Je neemt meldingen aan en handelt deze af en je hebt op regelmatige basis contact met bewoners over deze meldingen.

De opdrachtgever(s)

Gemeente Leidschendam-Voorburg is een ambitieuze organisatie met ca 650 medewerkers die zich de komende jaren ontwikkelt naar een regie-organisatie. Veel van de taken die we nu nog als vanzelfsprekend zelf doen, worden dan geheel of gedeeltelijk door andere partijen gedaan, of we doen ze samen met anderen.

Als organisatie geven we vorm aan Het Nieuwe Werken: slimmer, efficiënter en effectiever werken, gebruik makend van nieuwe technologieën. Ons hypermoderne kantoor biedt alle mogelijkheden om optimaal te flexwerken (flexibel, tijd- en plaats onafhankelijk). Dit creëert nieuwe vormen van samenwerking, meer eigen verantwoordelijkheid, eigen creativiteit en oplossingsgerichtheid. Ook zoeken wij bewust de verbinding met elkaar. Dit alles doen we onder het motto: Vertrouwen, Verbinden en Verantwoordelijkheid.

De afdeling
De afdeling Stadsbeheer is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van gemeentelijk onderhouds- en beheersbeleid op het gebied van rioleringen, gemalen, baggeren, water, wegen, kunstwerken, groen- en speelvoorzieningen, straatmeubilair, kabels & leidingen, verkeersregelinstallaties, openbare verlichting. Stadsbeheer is een afdeling van loyale, betrokken medewerkers die zich samen verantwoordelijk voelen voor het afdelingsresultaat.

Functie eisen

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
  • Een afgeronde relevante opleiding op minimaal mbo niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als secretarieel / administratief medewerker in de afgelopen 5 jaar
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een functie met telefonisch klantcontact in de afgelopen 5 jaar

Competenties

  • Flexibiliteit;
  • Klantgerichtheid;
  • Schriftelijke communicatie;
  • Nauwkeurigheid;
  • Plannen en organiseren.

Extra info

Duur: 3 maanden
Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend.
Uren per week: 20
Aanvang: z.s.m.

Locatie

Leidschendam-Voorburg

Publicatiedatum

13.09.2019

Publicatie eindigt

17.09.2019

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.