Meer details
Match criteria
Uurtarief
- 80,00
Duur
- 22,5 uur per week, 12 maanden
Incident Coördinator (Interne Dienstverlening ICT)
Nieuw
Werkzaamheden
De incident coördinator borgt de juiste registratie, consistentie en actualiteit van het incidentmanagementproces. Daarnaast verzorgt de incident coördinator rapportages en adviseert de incident manager met betrekking tot procesverbeteringen.
Ook zorgt hij /zij bij hoge prio incidenten voor de coördinatie van een multidisciplinaire oplosgroep en tijdige communicatie en rapportage
bij het oplossen van storingen met applicaties en technische infrastructuur op operationeel niveau zodat de normale bedrijfsvoering zo snel mogelijk wordt hersteld met een zo klein mogelijke impact impact op de organisatie en gebruikers. Dit conform het incidentmanagement proces en overeengekomen service levels.
Tot slot heeft hij/zij voldoende ITIL kennis en ervaring om op vergelijkbaar niveau incidenteel ook taken uit te voeren voor problem -en changemanagement.
Ook zorgt hij /zij bij hoge prio incidenten voor de coördinatie van een multidisciplinaire oplosgroep en tijdige communicatie en rapportage
bij het oplossen van storingen met applicaties en technische infrastructuur op operationeel niveau zodat de normale bedrijfsvoering zo snel mogelijk wordt hersteld met een zo klein mogelijke impact impact op de organisatie en gebruikers. Dit conform het incidentmanagement proces en overeengekomen service levels.
Tot slot heeft hij/zij voldoende ITIL kennis en ervaring om op vergelijkbaar niveau incidenteel ook taken uit te voeren voor problem -en changemanagement.
De opdrachtgever(s)
Organisatieonderdeel ICT van de gemeente Amsterdam is verantwoordelijk voor het leveren van een toekomst vaste, betrouwbare en veilige ICT-infrastructuur (netwerk, datacenters, werkplekken, technisch Applicatiebeheer en telefonie) voor de gemeente Amsterdam. Daarmee vormt de ICT-infrastructuur een stabiele basis voor de gemeentelijke informatievoorziening en waar nodig die van haar ketenpartners waarlangs producten en diensten worden geleverd aan burgers, bedrijfsleven en publieke organisaties. ICT bestaat uit drie onderdelen: ICT Operations, Regie en de CIO Office.
Functie eisen
- minimaal over een afgeronde HBO opleiding informatietechnologie of vergelijkbaar.
- ITIL foundation en - Practitioner gecertificeerd voor incidentmanagement of Service Operations.
- minimaal 2 jaar werkervaring als coördinator Incident management of vergelijkbare rol.
- minimaal 3 jaar relevante werkervaring opgedaan in grootschalige en complexe ICT omgevingen en ITIL processen.
- kennis en ervaring met servicemanagement tooling.
- 4,5 uur per werkdag beschikbaar (ochtend-of middagdienst), maar is flexibel qua uren inzet in bijvoorbeeld de vakantie periodes.
Wensen
- een gecertificeerd practitioner Problem en -changemanagement.
- gecertificeerd Scrum en Agile.
- ervaring met servicemanagement tool Topdesk.
- relevante werkervaring opgedaan bij een middel/grote overheidsinstelling.
Extra info
• Startdatum: 11-11-2019
• Einddatum: 31-8-2020
• Werklocatie: Cruquiusweg 5, Amsterdam
• Aantal fte: 2
• Aantal uren per week: 22,5 uur per kandidaat
• Optie tot verlenging: ja, 1 jaar
• Einddatum: 31-8-2020
• Werklocatie: Cruquiusweg 5, Amsterdam
• Aantal fte: 2
• Aantal uren per week: 22,5 uur per kandidaat
• Optie tot verlenging: ja, 1 jaar
Locatie
Amsterdam
Publicatiedatum
16.08.2019
Publicatie eindigt
19.10.2019
Contactpersoon
Lang
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!
Neem contact met ons op
Nog "geen" zelfstandige? Misschien past detacheren dan bij jou?
ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.