Coordinerend Senior Recruiter

Nieuw

Functie omschrijving

Coördinatie recruitment IFI en werven voor een groot aantal vacatures binnen de afdeling Financieel advies. Als Coördinerend Senior Recruiter ben je verantwoordelijk voor de gehele inhuur-/ en werving en selectieprocessen

Werkzaamheden

  • Aansturing/coördinatie recruitment team
  • (Door)ontwikkelen processen en dienstverlening recruitment IFI inclusief model managementinformatie
  • Accounthouder IFI voor Recruitment/inhuur/W&S
  • Deelnemen aan projectteams tbv recruitment en advisering proces aanbesteding ATS
  • Strategie ontwikkeling recruitment ifi/W&S
  • Contacten initiëren en onderhouden met de interne en externe partners op het gebied van werving / selectie en capaciteitsvraagstukken.
  • Actief werven van kandidaten voor de afdeling Financieel advies.
  • Adviseren en begeleiden van vragende partijen bij behoefte aan aanvullende financiële capaciteit.
  • Coördineren en beheren van capaciteitsaanvragen.
  • Registreren en rapporteren van de activiteiten.

De opdrachtgever(s)

Financiële Dienstverlening maakt deel uit van de financiële functie van de Gemeente Amsterdam waarin de Directie Middelen en Control kader stellend is en Financiële Dienstverlening adviserend en uitvoerend. Financiële Dienstverlening staat voor een transparante en betrouwbare financiële administratie, efficiënte processen, en gedegen en proactief advies. Dit doen we voor en met alle organisatieonderdelen van de gemeente Amsterdam en ten behoeve van haar bestuur en burgers. Financiële Dienstverlening wil een excellente organisatie worden die zeer goede financiële dienstverlening levert aan interne en externe stakeholders. Dit willen wij bereiken door keten georiënteerde en efficiënte werkprocessen op basis van
uniforme en gestandaardiseerde werkwijzen.
Staf
De Staf binnen Financiële Dienstverlening ondersteunt het management van het organisatieonderdeel, als
ook brede advisering wanneer het gaat om bestuurlijke en ambtelijke context van Financiële Dienstverlening. De staf zorgt dat er kwalitatief volwaardige besluitvorming plaatsvindt, zowel binnen Financiële Dienstverlening, GMT als wethouder en B&W. De staf vormt ook een liaison richting de verschillende partners zoals Communicatie, P&O, IV/ICT en facilitaire zaken/huisvesting.
IFI
Het IFI is de vacaturehouder voor alle financiële vacatures in de stad en zorgt dat deze vacatures zo goed als mogelijk worden ingevuld (de juiste kwaliteit, op tijd en tegen goede condities en waar het kan, met interne kandidaten). Het IFI begeleidt het wervings- selectieproces, van het opstellen van een vacatureprofiel tot de bevestiging aan de geselecteerde kandidaat.

Functie eisen

  • in het bezit van een erkende hbo diploma.
  • aantoonbare kennis van recruitment systemen.
  • aantoonbare kennis van assessment tools.
  • minimaal 5 jaar ervaring met werving en selectie en inhuur van tijdelijke capaciteit.
  • minimaal 5 jaar ervaring binnen het financiële domein.
  • minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring.
  • 2 jaar ervaring in aansturing/coordinatie recruitment
  • 2 jaar corporate recruitment ervaring binnen 2 van de G4 gemeenten, bij voorkeur in Amsterdam

Wensen

  • ervaring met proces implementatie en inrichting van ATS en heeft gewerkt met ATS systemen.
  • aantoonbaar netwerk binnen het financiële domein.
  • aantoonbare ervaring binnen een soortgelijke rol.

Extra info

• Startdatum: 6 augustus 2019
• Einddatum: 1 december 2019
• Werklocatie: Amstel 1
• Aantal fte: 1
• Aantal uren per week: 36
• Optie tot verlenging: ja, tot een totale contractduur van 2 jaar

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

10.07.2019

Publicatie eindigt

19.07.2019

Contactpersoon

Lang

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!

ZTalks gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.